Tykkääkö joku neppajymykerho-ohjelmasta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pol
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pol

Vieras
Tykkääkö joku siitä oikeasti, lapset? Vanhemmat?

Mua jo ällöttää sen nimi :D Ja ne askartelut on sellasia räpellyksiä teippeineen et voi itku XD Joku aamu teippas/liimas jotaki kiinnni ja näky kuinka ei alkuunka pysyny kiinni :/ Lisäks noi teippiviritykset on yleensä rumia.

Välillä hävettää niiden puolesta..

Mun lapsi on ihan intona tuohonkin ohjelmaa. Ja meillä teipin kulutus on kasvanut 300% tuon ohjelman alkamisen jälkeen. Ja lapsi rakentaa milloin mitäkin. Itse en sitä seuraa, mutta jos lasta kiinnostaa niin mulla on ihan sama.

[QUOTE="erja";24947097]Mun lapsi on ihan intona tuohonkin ohjelmaa. Ja meillä teipin kulutus on kasvanut 300% tuon ohjelman alkamisen jälkeen. Ja lapsi rakentaa milloin mitäkin. Itse en sitä seuraa, mutta jos lasta kiinnostaa niin mulla on ihan sama.[/QUOTE]

:D Meillä lapsi on vielä sen verran pieni et yhdessä katellaan aamulla mitä sattuu, ja lapsillehan nuo onkin suunnattu :)

Nyt se on mun mielestä ihan kiva. Tietenkin aika on varmaan rajallinen, mutta hyvin paneutuvat siihen nähden. Siitä miesaskartelijasta, joka oli aiemmin, en tykännyt yhtään, kun se aina suti sillä mustalla tussilla ne askartelut ja tosi kökösti kyhäsi kokoon ne tekeleet. Vähän tuli sellainen "hällä väliä, ei tätä kukaan kummminkaan katso ja jos katsoo, niin ei ne typerät penskat mitään mistään ymmärrä kumminkaan" -fiilis.