Tykkäätkö laulaa karaokea? =)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tytsi-89
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

tytsi-89

Aktiivinen jäsen
27.04.2007
20 996
11
38
Mä rakastan sitä yli kaiken! :D Onko teillä jotain vakiobiisiä? Mä laulan karaokessa aina Levottoman tuhkimon, se on mun bravuri =) Olen laulanut karaokea jostain 6-vuotiaasta asti laivalla...sillon vakiobiisi oli murheellisten laulujen maa iskän kanssa :whistle:

t: karaokefani, kuten kuvista näkyy :xmas:

http://irc-galleria.net/view.php?nick=sumppis&image_id=63980817

http://irc-galleria.net/view.php?nick=sumppis&image_id=47163102

Tykkään!
Yleensä vaan niin promilleissa, että kuvittelen olevani maailmanluokan tähtilaulaja ja hoilotan sitten jotain aivan liian vaikeaa biisiä niin että lopputulos on jotain ihan hirveää... :laugh:

Minun pitäisi juoda ja juomisen lisäksi käyttää muita aineita sekavasti noin viikko putkeen, että laulaisin karaokea. Joka kerta jo ajatus karaokesta tuo mieleen erään minulle hyvin tärkeän, lempeän ja hyvän miehen silmät kun hän katsoi minua muuannen Mombasan jälkeen vuonna 1999.

Mutta käyn karaokepaikoissa yhden nuoren ystävättäreni kanssa. Hänkin aloitti uransa samassa iässä kuin sinä, vieläpä meidän sohvalla hyppynarun kanssa. Ilman karaokelaitteita tosin, ihan ulkoa veteli Dirlandaata. Nyt hänestä on kehittynyt kaunis parikymppinen, jonka kanssa olen tutustunut ihan uuteen maailmaan. Hänen bravuurinsa on Moottoripyörä on moottoripyörä -ralli.

Piika-äiti

ettei tehdä tästä kilometriketjua, koska tytsi on tullut sitä ihan selkeästi hakemaan kun hyvin tietää miten sen saa aikaan. linkittää omia kuviaan ja valitsee jonkun ihan ääliömäisen aiheen höystettynä minä, minä, minällä joten jätetään koko juttu omaan arvoonsa eikä anneta tytsille sitä tyydytystä että pääse jankkaaamaan, hups sori väittelemään miten koulussakin opetettiin

En ikinää laulaisi julkisesti. Pikku pojulle tulee lauleltua ja hyräiltyä, mutta siihen se jää. Lauluääntä ei ole ollenkaan, joten tajuan pitää suuni kiinni. Minua on rankaistu kuitenkin jonkinlaisella sävelkorvalla, eli kuulen kyllä kun väärin menee ja korviin koskee.. :) Idolsien jne. alkukarsinnat on mitä parhain kidutuskeino ja myötähäpeä on suunaton :)

Yhteistyössä