Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja triplamama:nooh, montako siideriä sitä on jo juotu? ja mitä tupakkaa poltat ja montako päivässä ja miksi? niilläki rahoilla voisit tehä jonku kivan reissun? B)
Alkuperäinen kirjoittaja triplamama:hei ja, miksi lapset (vauvat) aina tappelee nukkumatin kaa, vaikka selvästi väsyttää?
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttösenäiti:Kumman valitset, siivoat taloutesi kaikki kaapit ja vaatehuoneen vai
lähdet 25km lenkille (saa myös kävellä)??
(minä lähtisin lenkille)
Alkuperäinen kirjoittaja Mahza:Onko järkevää toteuttaa pojan molemmat joululahjatoiveet? :xmas: Kyseessä 3v8kk, ja se toivoo postimies-paten autoa ja saman sarjan poliisiautoa.
Alkuperäinen kirjoittaja triplamama:ja miksi kaikki elämässä tapahtuu aina yhtä aikaa? kaikki muutokset siis....mulla on nyt taas niitä ihan liikaa...ressi
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Oletko posliini alapäästä, kuten perus2+mamma??
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Oletko ajatellut vaihtaa nikkiä?Olet ihan mukava mutta sun nikki on ällö. Ei pahalla =)
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Oletko posliini alapäästä, kuten perus2+mamma??
Alkuperäinen kirjoittaja maahinen:kerropa mulle kaikki hyvä ja tarpeellinen tieto sektiosta? hyvät ja huonot puolet??
Alkuperäinen kirjoittaja harmaja kirnupiimä:Pitäisikö mun tehdä tänään kotihommia? *etsii epätoivoisesti syytä lorvailla*![]()
Alkuperäinen kirjoittaja AliBi:Oletko onnellinen? =)
Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Oletko ajatellut vaihtaa nikkiä?Olet ihan mukava mutta sun nikki on ällö. Ei pahalla =)
olen mutta en keksi mitään kivaa nikkiä :/ onko sulla ehdotuksia?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Oletko ajatellut vaihtaa nikkiä?Olet ihan mukava mutta sun nikki on ällö. Ei pahalla =)
olen mutta en keksi mitään kivaa nikkiä :/ onko sulla ehdotuksia?
No kun sun tyttö on syntynyt 10.6. Niin vuonna 1886 purkautui tulivuori Mount Tarawera. Jos oisit seÄäh, en keksi. Gallupoi
![]()