Työvoimakoulutus/ kieltäytyminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "kuka tietää"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"kuka tietää"

Vieras
Saanko karenssia, jos en menekään koulutukseen, jonne minut on kutsuttu jo haastatteluun?
Olen siis vapaaehtoisesti hakenut työvoimakoulutukseen, toistuvasti tähän samaan ja nyt pääsin haastatteluun mutta päätinkin, ettei sittenkään ole minun juttuni ja päätin olla menemättä haastatteluun. Tuleeko minulle tästä nyt karenssia?

Toivottavasti tulee, ja mielellään pysyvä karenssi. Terveisin veronmaksaja.

Mikä perkele siinä on, että tämä palsta on työnvieroksujia täynnä? Lapsia kyllä väännetään mutta omaa kortta ei yhteiskunnan kekoon vaivauduta kantamaan.

Jos ei mene haastatteluun saa karenssin, mutta jos taas menee haastatteluun ja ei vaikuta kovinkaan motivoituneelta, niin ei vaan tule valituksi koulutukseen.

Mene haastatteluun ja ole vähän ulalla kaikesta :)

Itse peruin viime vuonna työvoimakoulutukseen osallistumisen. Ko. koulutukseen kuului 6kk harjoittelu, jotenkin tuli fiilis, että yritykset vain ottivat tuota kautta puoleksi vuodeksi ilmaisen työntekijän, niin ei tarvinnut palkata ketään.
Eikä siitä mitään karenssia tullut.

Toivottavasti tulee, ja mielellään pysyvä karenssi. Terveisin veronmaksaja.

Mikä perkele siinä on, että tämä palsta on työnvieroksujia täynnä? Lapsia kyllä väännetään mutta omaa kortta ei yhteiskunnan kekoon vaivauduta kantamaan.

Valtaosa noista te-keskuksen koulutuksista on nimenomaan verorahojen hassaamista. Ihan käsittämättömiä koulutuksia, joista ei ole kellekään mitään hyötyä, mutta joiden järjestäminen maksaa hulluna.

Yhteistyössä