Tytön 7kk "ininä"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jenni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Jenni

Vieras
Pliis osaako joku kertoa mitä se tarkoittaa?!

Tyttö aloitti tuon "ininän" toissapäivänä illasta ja sit seuraavana yönä heräs ja hirvee ininä alkoi taas, ja eilen teki sitä kans vähän ja viime yönä sama homma: heräs ja ininä alkoi:(

Tutillakaan kun sitä ei saa loppumaan. Tällä ininällä tarkoitan siis samaa ääntä mikä tulee kun vaikka minä itse huudan mutta suu kinni:)

Se kuulostaa kiukuttelulta, mut mikäs yölläkin voi olla, kun tähän mennessä ollaan nukuttu kaikki yöt heräämättä.. ja nyt olen joutunut näinä parina yönä imettämäänkin että on rauhoittunut..huoh! Se kuulostaa todella raivostuttavalta, varsinkin yöllä!!

Apuaa :) Nytkin on tossa lattialla ja mitäs muutakaan tekee kun inisee:D koittaa saada jonkun lelun, eli kiukuttelua se kai on??

Alkuperäinen kirjoittaja Jenni:
hampaita on jo kaksi eikä niitten tullessa ollut mitään..

Mutta ei tarkoita, etteikö muiden hampaiden kanssa voisi olla ongelmia. Meidän vauvalle tulivat etuhampaat todella helposti, mutta kulmahampaita huusi varmaan kuukauden. Tietty huomasin hampaat itkun syyksi vasta jälkeenpäin. Kulmahampaat taisivat tulla tuossa 10 kk:n iässä.

ei se tytön omaa höpöttelyä varmastikaan ole, koska sen tunnistan:) mut tämä ininä kun alkaa niin naama irvessä ollaan ja jos ei nosta syliin tai jotai ni alkaa itkun purskahdukset.. jospa tää tyllerö tahtoo sit koko ajan vaan olla pystyasennossa, siis seisoma-asennossa..

Yhteistyössä