K
kerroit
Vieras
Niin, toisaalta olisi ehkä virhekin tuudittautua liikaa kehitysvammaan ja siihen ettei lapsi kuitenkaan pysty siihen tai tähän. Rajoittaa noin mahdollisuuksiaan. Jotenkin sitä on mielessään välillä ollut niin turhautunut toisen toimintaan, tekemisiin ja tekemättä jättämisiin ja pistänyt monia asioita ihan temppuilun piikkiin. Nyt jää miettimään onko lapsella oikeasti ollut resurssejakaan siihen toimintaan mitä olen häneltä odottanut, hämmentävää...
Kaksi vanhinta on autisteja. Nuoremmat tosin vasta 2v ja vauva eli sinänsä ei voi vielä mitään vannoa. Toivotaan tietysti parasta että heidän kanssaan kaikki jatkuu normaalisti.
Anteeksi edellisen viestini kamalat kirjoitusvirheet, lapsi sylissä kirjoitin ja eihän hän jaksanut ihan paikoillaan olla (seli,seli
Älä vai itseäsi ala syyttelemään vaikka olisitkin vaatinut vähän liikaa.
Itse työskentelen kehitysvammaisten kanssa ja uskon,että vähän ns liika vaatiminen pitää heidät pirteämpänä kuin puolesta tekeminen. Tokihan täytyy paljon tehdäkkin,mutta kannattaa antaa yrittää tehdä itse. Kyllähän sinä nämä asiat tiedät,sinulla on kokemusta tästä 24/7 ollut jo useamman vuoden.
Kiitos kun vastasit.