ulkonäkö paineet ja IHANA KESÄ

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Muumibuumi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Muumibuumi

Vieras
Voi teitä pieniä poloisia, kun jaksatte miettiä sitä miltä näytätte ja siksi jätätte tekemättä yhtä ja toista kivaa. Eväätte lapsilta rannalle pääsyn, ku äiti näyttää kauhealta bikineissä. Ei voi mennä uimalaan eikä sinne eikä tänne ja ulkonakin pitää olla turkki päällä eittei makkarat näkyis.

Hei, eihän se kaunista ole ei, kun on makkaraa ja hyllyy ja ties vaikka mitä. Mut jos kaikki me makkaramahat mentäis biitsille niin arvatkaa mitä. KUKAAN EI HUOMAIS SUN MAKKARAA KUN ON SE OMAKIN JOTA MUREHTIA!!!

Mä heitin moiset muiden ajatusten vatvomiset sillä sekunnilla, kun tajusin että olin jättämässä vauvauinnin väliin siksi, kun en kehtaa mennä uimahalliin. Tajusin, että tulevaisuudessa poika ei pääse sinne eikä tänne siksi, kun MÄ oon näin lihava. Eli oli joko hyväksyttävä ne makkarat ja mentävä tai sitten alettava lahduttamaan. Ja ens hätään ei auttanut muu kuin hyväksyä se, että makkaroita on.

Mut mitä sitten? Kun nyt lukee näitäkin sivuja, niin herran jestas normaalipainoisetkin on ihan paiseessa niiden mahojensa ja alliensa ja ties minkä kans. Nei takuulla ehdi näiltä oman navan tuijotuksilta huomata mua. Ja mitäs sitten jos huomaavatkin? Saavatpahan kerrankin huokaista "en sentään NOIN lihava ole"... eikä aina joudu ajattelemaan "saisimpa tuollaiset tissit/perseen/mahan/kropan" jne..

Eli IHANAA KESÄÄ kaikille niin laihoille, normeille kuin lihavillekin. Pistäkää hellevaatteet päälle ja nauttikaa kesästä. KUKAAN EI OLE TÄYDELLINEN OMASTA MIELESTÄÄN, ja hei, jos oletkin niin hyvät kesät sullekin :D

Alkuperäinen kirjoittaja ja:
Ihan kokemuksesta voin sanoa,ettei anorektikotkaan kauniita ole - ja vähän pyöreämpi nainen tuntuu kivemmalta sylissä <3

Aina tää sama kommentti pitää änkeä näihin keskusteluihin. Eikö ole olemassa muunlaisia ihmisiä kuin lihavia ja anorektikkoja? Missä on normaalit, hoikat, pulskat, pyylevät jne?

Yhteistyössä