A
Anzy Danzy
Vieras
olen seurustellut noin vuoden todella ihanan miehen kanssa. tunteeni kulkevat kuitenkin välillä vuoristorataa, enkä osaa sanoa edelleenkään rakastanko häntä. tosin ilmaisen ylipäätään tunteitani todella harvoin kenellekään (en ole myöskään koskaan varsinaisesti rakastunut kehenkään, vaan kiinnyn ihmisiin hitaasti mutta varmasti). miehelläni taas ei ole mitään vaikeuksia itsensä ilmaisemisessa.
kysymys joka mietityttää minua eniten tällä hetkellä, on suhtautumiseni mieheni ulkonäköön. suurimman osan aikaa pidän häntä söpönä nallekarhuna, mutta toisinaan minulla on suuria vaikeuksia nähdä hänet viehättävänä, johtuen ehkä eniten ylipainosta. itse olen aina ollut hoikka ja harrastanut paljon liikuntaa. olen kuitenkin aina ollut sitä mieltä, ettei ulkonäöllä pitäisi olla mitään merkitystä ja koen ajatuksistani syyllisyyttä. en pystyisi koskaan kertomaan tästä hänelle suoraan, varsinkin kun tiedän hyvin hänen itse kärsivän huonosta itsetunnosta lihavuutensa takia (huom. mieheni ei ole todella ylipainoinen, kyse on pikemminkin keskivertokaljamahasta). hän on todella herkkänahkainen asian suhteen. liikunta häntä ei kiinnosta, hyvä ruoka sitäkin enemmän. haluan korostaa, että mieheni on mielestäni älykkäin, huumorintajuisin ja hellin koskaan tuntemani mies, ja että näitä ""ulkonäkökriisikohtauksia"" on aika harvoin. mieheni kuitenkin vaistoaa silloin, että jotain on vialla, enkä pysty selittämään hänelle, mistä kaikki johtuu. olen aika neuvoton. kommentteja/neuvoja?
Pleieri: Ulkonäkö on äärimmäisen tärkeää!
Viimeksi muokattu: