ultra

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaana

Vieras
Millä viikoilla otte käyneet rakenneultrassa ja ootteko jo kysyneet/saaneet selville jos olette halunneet tulevan lapsen sukupuolen? Itse kävin nyt viikilla 19+5 ja sen mukaan tyttö tulossa, mutta voiskohan olla niin, että ois poika, jolla ei vielä kivekset laskeutuneet, en kyllä kuvassa pippeliäkään nähnyt=)

Mulla on rakenneultra vasta edessä. Meillä päin ei ees suostuta kertomaan vauvan sukupuolta, koska kuulemma riski virheeseen on se 50%. Tyttövauvalla kun on häpyhuulet niin turvoksissa, että helposti ne tulkitaan kiveksiksi. Näin mulle kerrottiin.

niinhän ne sanovat, että jos näyttää pojalta niin on aika varmasti poika. Mutta jos sanotaan, että on tyttö, niin se on vähän epävarmempaa (koska voi olla vehkeitään piilotteleva poika)

Meillä kaksosista rv 18+ näkyi toinen selvästi jo pojaksi toinen ei suostunut kunnolla näyttämään itseään mutta näytti tytöltä ja näin myös oli

Alkuperäinen kirjoittaja harmaana:
Millä viikoilla otte käyneet rakenneultrassa ja ootteko jo kysyneet/saaneet selville jos olette halunneet tulevan lapsen sukupuolen? Itse kävin nyt viikilla 19+5 ja sen mukaan tyttö tulossa, mutta voiskohan olla niin, että ois poika, jolla ei vielä kivekset laskeutuneet, en kyllä kuvassa pippeliäkään nähnyt=)

kävin just 20+3, ja tyttöä veikattiin. ei siellä kyllä mitään pojan värkkejä millään ilveellä näkynyt :)