Unien tulkitsiaa paikalla???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taasko ikäviä tulossa...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

taasko ikäviä tulossa...

Vieras
Näin toissa yönä unen jossa minä ja mieheni käytiin hammaslääkärillä, en oikein muuta muista. En siis muista otettiinko hampaita irti tms. mitään, jotain oli kakkua ja minäkin ottamassa tai laittamassa sitä huoneessa jossa oli myös hammaslääkäri.

Viime yönä oli sitten muka meidän takkahuoneessa hiiri (enempi näytti fretiltä) josta ensin sanoin että päästäinen, sitten että hiiri - ja yritettiin miehen kanssa saada se ovesta pihalle. Sitten sanoin että äkkiä väliovi kiinni mutta lapsi pitää saada pois siltä huoneesta ensin. Ahdistettiin hiiri tms. nurkkaan ja mä sanoin että imuriin vaan imetään ja pussi kiinni ja roskiin.
Sitten heräsin kun olin kuulevani kaksi kertaa kellon, ovikellon??? äänen (en tiedä soiko oikeasti, ei kai kun ei lapsikaan herännyt ja oli jo aamu) .

???

Pelottaa kun noi jyrsijäthän tietää aina kuolemaa ja kerran olen rotan nähnyt unessa ja todella läheinen kuoli. Nyt tuo hiiri tms. ja lapsi oli muka siellä samassa huoneessa :( ja sitten nuo hammasjutut, tosin en nyt nähnyt mitään hampaan irtoamista vaan lekurissakäynnit...
Hammasunen jälkeen menetin lemmikin (silloin minulta irtosi sivulta taempaa hammas unessa).

Oikeesti pelottaa.

No huh huh! Ja sillä tarkoitan, että ei ole mitään "näki unta hiirestä ja kuoli"-totuuksia. Miksi pelkäät?

Mitä hammaslääkäri sinulle edustaa? Useimmille meistä jotain epämiellyttävää ja pelottavaa (sinulle voi olla jotain muutakin?). Pitääkö sinun kohdata miehesi kanssa jotain epämiellyttävää ja pelottavaa?

Entä hiiri tai fretti? Hiiri on vaaraton, mutta ällöttävä tuholainen? Fretti suloinen lemmikki? (edustaako lasta?) Haluaisiko mies kohdata ongelman lapsen kanssa kovakouraisemmin tai ei mitenkään? Ja sinä lapen (=hiiren) kannalta mukavammin. Tai onko elämässänne jotain muuta, joka teidän pitäisi hoitaa "pois talosta"?

Niin ja jyrsijöiden kanssa sama juttu. Mä inhoan jyrisjöitä ja aina välillä niitä unissa vilisee. Näin on ollut jo 15 vuotta. Kaikki läheiset ovat elossa ja itse tietääkseni hyvissä ruumiin ja sielun voimissa.