V
"vieras"
Vieras
Useamman lapsen äidit, kuinka väsyneitä olette? Minulla on kolme alle kouluikäistä lasta joista nuorin vielä vauvaikäinen, ja nykyään tuntuu että olen väsyneempi ja saamattomampi kuin kahden lapsen kanssa.. Tilannetta vielä pahentaa se että kaverisuhteet ovat lähes olemattomat, eikä ole jaksamista/aikaa etsiä uusia. Se masentaa todella, välillä tuntuu että on niin yksin, ja päivät toistuvat samanlaisina. Välillä on parempia aikoja, ja jaksaa paremmin touhuta ja innostua asioista, mutta välillä päiviä että mikään ei huvita eikä mitään jaksaisi.
En koe että lastenhoito sinänsä olisi rankkaa, rakastan olla äiti, ja nautin lapsistani. Varmaan jonkinlainen "syrjäytyminen" muusta maailmasta masentaa eniten? Minulla on työpaikka joka odottaa sitten kun nuorimmainen vähän tuosta kasvaa, mutta toisaalta taas hirvittää että olenko töihin palattuani vaan entistäkin väsyneempi.. ?
Onko tämä normaalia väsymystä? Miten muilla?
En koe että lastenhoito sinänsä olisi rankkaa, rakastan olla äiti, ja nautin lapsistani. Varmaan jonkinlainen "syrjäytyminen" muusta maailmasta masentaa eniten? Minulla on työpaikka joka odottaa sitten kun nuorimmainen vähän tuosta kasvaa, mutta toisaalta taas hirvittää että olenko töihin palattuani vaan entistäkin väsyneempi.. ?
Onko tämä normaalia väsymystä? Miten muilla?