Ä
Äitien äiti
Vieras
Eroahdistustako tämä on sitten, kun vauva (10kk) roikkuu jatkuvasti minun housunlahkeessa ja konttaa perässä... Ja isä ei kelpaa. Eilenkin illalla menin itse suihkuun ja sanoin miehelle, että kokeilisi nukuttaa vauvan. Mutta koko ajan kuului hirveä huuto suihkuun asti, kun vauva ei rauhoittunut isänsä kanssa. Hirveää kuunneltavaa, mutta ajattelin, että onhan sentään OMAN ISÄNSÄ kanssa ja ei periaatteessa mitään hätää ja yritin käydä rauhallisesti suihkussa... Siis YRITIN. Vaikka huuto sai minut peseytymään aika nopeasti ja kiiruhtamaan vauvan luo. Ja heti, kun minä otin vauvan syliin, huuto loppui kuin seinään. Ja pian nukahti.
En ole kertaakaan käynyt vauvan syntymän jälkeen missään yksin ja nyt kesällä olisi tiedossa ainakin kaverin polttarit. Ja muutenkin tekisi mieli käydä jossain tuulettumassa. Mutta tohdinko jättää vauvaa isänsä kanssa, kun se on sitten yhtä huutoa vaan..??
En ole kertaakaan käynyt vauvan syntymän jälkeen missään yksin ja nyt kesällä olisi tiedossa ainakin kaverin polttarit. Ja muutenkin tekisi mieli käydä jossain tuulettumassa. Mutta tohdinko jättää vauvaa isänsä kanssa, kun se on sitten yhtä huutoa vaan..??