Alkuperäinen kirjoittaja vieras äiti:En nyt jaksa koko tätä ketjua lukea, mutta ap:lle kerron, että tutulta kuulostaa. Meidän tyttö oli kans lähes 1,5 - vuotiaaksi oikea äitin tyttö, jolle muut ei juuri kelvannut. Minä nukuttelin ja muutenkin hoidin lähes kokonaan. Kerran viikossa kävin ratsastamassa, jossa meni kaksi tuntia ja sen aikaa oli isänsä kanssa. En kuitenkaan halunnut, enkä edes kestänyt, kuunnella huutoa, jos isänsä olisi nukuttanut.
No, eipä mitään. Nyt tyttö 1v8kk on todellinen isin tyllerö! Isi sitä, isi tätä ja isi kelpaa tekemään kaiken oikeastaan paremmin kuin äiti (paitsi pesemään naaman ruoan jälkeen). Eli se vaihe menee ohi! Eikä lapsi jää äitiin kiinni koko loppuelämäksi, jos hänen "antaa" eroahdistuskautena olla äidin kanssa. Minä uskoisin, ettei pientä lasta voi liikaa sitoa itseensä. Lapsi itsenäistyy ja oppii luottamaan toisiin ihmisiin kuin äitiin ajallaan. Ja, niin, mitään asiantuntijalausuntoja minulla ei ole antaa, vain oma kokemus.
:flower: :flower: :flower: näin juuri, samoja kokemuksia täällä. nykyisin tyttö on ihan yhtä lailla isin perään, ja isille tyttö on ihan yhtä läheinen kun muutkin sisarukset, keillä ei ollut eroahdistusta.