Uskallatteko huutaa huutiksessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bouli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Bouli

Aktiivinen jäsen
18.05.2007
4 072
0
36
Mua kiinnostaisi yksi Guessin laukku mikä on kaupassa 200e kalliimpi mitä huutiksessa joku myy mut uskaltaako sieltä huutaa laukkuja varsinkaan kun summa on kuitenkin aika iso ja mistä sen tietää onko sitten oikeasti aito edes ja uusi vaikka niin sanotaan.

Alkuperäinen kirjoittaja piprane ema:
Kannattaa katsoa myyjän palautteet ja pyytää esim. lisäkuvia tuotteesta jos epäilyttää aitous.

Heh no siinä se on kun hällä ei ole kun 4 palautetta.. :whistle: kaksi viimeisintä tältä kuulta ja kaksi taisi olla vuodelta 2004..

Alkuperäinen kirjoittaja Monsoon:
Kannattaa katsoa myyjän palautteet ja pyytää esim. lisäkuvia tuotteesta jos epäilyttää aitous.

Heh no siinä se on kun hällä ei ole kun 4 palautetta.. :whistle: kaksi viimeisintä tältä kuulta ja kaksi taisi olla vuodelta 2004..

No onkos siinä laukussa viel laput paikoillaan et jos saisit niistä lähikuvan aitoutta todistamaan...

Noin kallista en näillä tuloilla huutaisi myyjältä, jolla on noinkin vähäinen myyntihistoria. Ne pari palautetta kun saa vaikka kesityillä kaupoilla kavereiltakin

No onkos siinä laukussa viel laput paikoillaan et jos saisit niistä lähikuvan aitoutta todistamaan...

Juu on siinä laput ja kuvissa se näkyikin mutta en mä osaa sanoa onko se siltikään aito...kun ulkomailta saa ihan mitä vain nykyään.

Juu on siinä laput ja kuvissa se näkyikin mutta en mä osaa sanoa onko se siltikään aito...kun ulkomailta saa ihan mitä vain nykyään.

no, oma riskinsähän tuommosissa kaupoissa aina on, mutta eikös niistäki voi tehdä rikosilmoituksen jos ongelmia ilmenee.

no, oma riskinsähän tuommosissa kaupoissa aina on, mutta eikös niistäki voi tehdä rikosilmoituksen jos ongelmia ilmenee.

Mies on poliisi joten jos sitä voittaisi huudon ja vähän pelottelisi sitten että toivotaan että saan tuotteen ettei miehelle tule hommia..mut voi olla että pyydän ulkomaan tuttuja ostamaan mulle ihan oman laukun tai etsin jonkun muun.

Ilmoituksen myyjästä pystyy tekemään jos ilmenee ongelmia, vaikka ei se varmaan lohduta siinä vaiheessa. Riskejähän noihin kauppoihin liittyy aina.
Itse olen ostanut vaatteita ym. ja olen ollut tyytyväinen. Saanut mitä ollut ostamassakin.

Alkuperäinen kirjoittaja Champion:
Mulla ei ole huonoja kokemuksia ja mulle kauppoja kertynyt melkein 100kpl =) Kannattaa katsoa myyän arvostelut!

Aivan olenkin katsonut mutta kun hällä ei ole kun 4 palautetta ja kaksi tässä kuussa tehtyjä ja kaksi sitten vuonna 2004..eli ei ihan kauheasti ole palautetta saanut vielä..

Linkkiä :whistle:

Mulla on takana noin 4000 kauppaa ja 2 kertaa olen joutunut tekemään rikosilmoituksen toimittamattomasta tavarasta, joten aika hyvin olen selvinnyt... :) .

Palautteet kertoo, myös se, onko itse otetut kuvat vai jostain kaupan sivuilta repäistyt, kysy onnistuuko nouto vaikket olisi noutamassakaan...Jos myyjälle ei nouto passaa on yleensä kyseessä nämä surullisen kuuluisat huijarit (Juu, ei kaikki halua ostajia ovelleen norkoilemaan... :whistle: )

Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:
Oletko käynyt laivalla? Siellä on nykyään laaja valikoima Guessin laukkuja ym. Laukut maksoi siel kalleimmillaan reilu 100? :p

Jaa no jos sitä ensin menisi sinne =) Niin ja ei oikein onnistu nouto kun tämä tulee usasta koko laukku muutenkin.

Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:
Oletko käynyt laivalla? Siellä on nykyään laaja valikoima Guessin laukkuja ym. Laukut maksoi siel kalleimmillaan reilu 100? :p

Jaa no jos sitä ensin menisi sinne =) Niin ja ei oikein onnistu nouto kun tämä tulee usasta koko laukku muutenkin.

Silja Europalla olin, varmaan kaikilla Siljoilla valikoimassa, ne on kyl niin ihania, etten osaa päättää minkä haluun...

Yhteistyössä