Uskallatteko juoda 1 tölkin siideriä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Poolo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Poolo

Aktiivinen jäsen
21.06.2005
1 975
0
36
...kun lapset käyneet yöunille ja olette yksin lasten kanssa kotona? Siis jos vaikka lapsille tulis jotain ja pitäis lähteä johonkin autolla viemään? Totta kai hätätapauksessa pääsee vaikka taksilla, mutta periaatteessa?

No uskallan ja juonkin usein viikonloppuisin. Ja juon kyllä useammankin kun sen yhden..

Eikä meillä ole edes autoa, joten ajokuntoa ei tarvitse miettiä. Kunhan siinä kunnossa ollaan, että hätätilanteessa ambulanssin "kehtaa" soittaa.

Taksilla mentäs kuitenkin jos jtn sattuis ja uskaltasin kyllä ottaa toisenkin. Jos ei illalla ole mtn hätää niin tuskin ne kuolemaa tekee parin tunninkaan sisällä.

Kyllä ja enemmänkin jos huvittaa.
Me asutaan kaupungissa ja luulen,
et lähtisin mieluummin joka tapauksessa taksilla ku omalla autolla jos jotain sattuis. Ei musta ois ajajaksi jos hätä olis.
Tästä menee taksilla esim. Lastenklinikalle yöaikaan n. 5min.
Ja pääsee suoraan oven eteen ku taksilla menee.

Uskallan. Autoa ei ole, joten ajokunnossa ei tarvitsisikaan olla. Itselläni on liiankin hyvä viinapää, saatan ottaa useammankin kuin yhden, kuitenki luonnollisesti pidän aina huolen siitä että olen kunnossa siltä varalta että jotain sattuu. Osaan lopettaa jos tuntuu menevän päähän.:)

Alkuperäinen kirjoittaja Poolo:
...kun lapset käyneet yöunille ja olette yksin lasten kanssa kotona? Siis jos vaikka lapsille tulis jotain ja pitäis lähteä johonkin autolla viemään? Totta kai hätätapauksessa pääsee vaikka taksilla, mutta periaatteessa?

Uskaltaisin kyllä. Ei mulla sitä autoa ole kuitenkaan. Mutta ei ole tullut otettua.

Yhteistyössä