Uskaltaisiko...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Halinappi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Halinappi

Aktiivinen jäsen
09.09.2006
2 491
0
36
...lähteä 2 viikkoisen vauvan kanssa jo käymään kaupassa, niiin että vauva olisi ihan omassa kopassa eikä kärryjen kaukalossa ja ei anna vieraiden ihmisten tulla vauvan luo..? kun tuntuu että pitäis kahden viikon kotona olon jälkeen päästä jo välillä ihmisten ilmoille...

Uskaltaisin. Mihinkään kauppakeskukseen mä en kyllä lähtisi oleilemaan tuntikausiksi mutta kaupassa voisin käydä aivan hyvin. Paitsi jos teillä on parikymmentä astetta pakkasta niin silloin ei kannata kyllä lähteä mihinkään.

Eiks isä voisi jäädä vauvan kanssa kotiin?
Tosin itsekin olin kaksi viikkoisen kanssa kaupassa, mutta kaksikuisena sairaalaan vienyt rs-virus pisti varovaiseksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Uskaltaisin. Mihinkään kauppakeskukseen mä en kyllä lähtisi oleilemaan tuntikausiksi mutta kaupassa voisin käydä aivan hyvin. Paitsi jos teillä on parikymmentä astetta pakkasta niin silloin ei kannata kyllä lähteä mihinkään.

plussan puolella on lämpötila... =)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Eiks isä voisi jäädä vauvan kanssa kotiin?
Tosin itsekin olin kaksi viikkoisen kanssa kaupassa, mutta kaksikuisena sairaalaan vienyt rs-virus pisti varovaiseksi.

No meillä oli esikoinen 3 kk iäss' rsv:n takia sairaalassa niin siksi olen tosiaan aika arka..

Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Ei ollut meilläkään kuin muutaman päivän ikäinen kun käytiin kaupassa.Mutta ei kannattais ennen rippikoulua viedä lasta pois kotonta!

Siis varmaan tarkoitit ennen kahtakymppiä...teinit jos tapaa toisiaan niin ne voi alkaa lisääntyä keskenään.:D

Ap:lle hyvin voit käydä kaupassa vauvan kanssa, ei siellä kukaan ihan iholle tule -ainakaan meilläpäin.

Yhteistyössä