Uskaltaisinko esittää mielipiteeni tällaisesta

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Africa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Africa

Jäsen
10.02.2009
409
0
16
ei tietenkään olisi pakko mutta tuli tuossa mieleen kun kävin leffavuokraamossa että miksiköhän hieman pyöreät ihmiset(varsinkin siis ne joilla vatsa on aika iso) pukeutuvat pinkeisiin huppareihin...missä vetoketju menee ihan vinoon kun on niin kireä?

Onko se joku uusi muotijuttu?Että merkkihuppari laitetaan päälle vaikka se olisi tosi pieni :ashamed:

Ihan sillä kanssa halusin kysyä että jos joku vaikka tunnistaa itsensä ja ei ole esim.huomannut että se on vähän tökerön näköistä :) Itselläni on ainakin jokusen kerran ollut aika tyhmät vaatteet päällä ja olen tajunnut sen vasta esim.valokuvasta tai jostain :D

en ole itse hoikka enkä timmi tosiaankaan,en sillä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:
Jos ei viitsi ostaa uusia, oikeaa kokoa? Laittaa sit sen vanhan?

Niin tää voi olla hyvin mahdollista!ja joskus kun on joku lempparivaate niin sen ainakin olettaa venyvän ja kutistuvan painon mukaan:) (itelläni on tällaiset kotihousut)
 
Oh god jos mä olisin tehnyt tän aloituksen :whistle:

Pukeutuu ne normaalipainoisetkin kyllä usein liian pieniin vaatteisiin.. kai sitä ihminen sillon vaan haluaisi olla pienempää kokoa, mitä on?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Africa:
ei tietenkään olisi pakko mutta tuli tuossa mieleen kun kävin leffavuokraamossa että miksiköhän hieman pyöreät ihmiset(varsinkin siis ne joilla vatsa on aika iso) pukeutuvat pinkeisiin huppareihin...missä vetoketju menee ihan vinoon kun on niin kireä?
.

varmaan sen takia että hupparitkin on nykyisin pääsääntöisesti slim fit-mallisia joten jos vyötäröllä on yhtään ylimääräistä, ne on kireitä siitä vaikka muualta olisi sopivia. isompikokoiset taas on sitten liian isoja joka puolelta muualta paitsi siitä vyötäröstä :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja Africa:
ei tietenkään olisi pakko mutta tuli tuossa mieleen kun kävin leffavuokraamossa että miksiköhän hieman pyöreät ihmiset(varsinkin siis ne joilla vatsa on aika iso) pukeutuvat pinkeisiin huppareihin...missä vetoketju menee ihan vinoon kun on niin kireä?
.

varmaan sen takia että hupparitkin on nykyisin pääsääntöisesti slim fit-mallisia joten jos vyötäröllä on yhtään ylimääräistä, ne on kireitä siitä vaikka muualta olisi sopivia. isompikokoiset taas on sitten liian isoja joka puolelta muualta paitsi siitä vyötäröstä :D

Tää on kyllä totta kans.
 

Yhteistyössä