ei tietenkään olisi pakko mutta tuli tuossa mieleen kun kävin leffavuokraamossa että miksiköhän hieman pyöreät ihmiset(varsinkin siis ne joilla vatsa on aika iso) pukeutuvat pinkeisiin huppareihin...missä vetoketju menee ihan vinoon kun on niin kireä?
Onko se joku uusi muotijuttu?Että merkkihuppari laitetaan päälle vaikka se olisi tosi pieni :ashamed:
Ihan sillä kanssa halusin kysyä että jos joku vaikka tunnistaa itsensä ja ei ole esim.huomannut että se on vähän tökerön näköistä
Itselläni on ainakin jokusen kerran ollut aika tyhmät vaatteet päällä ja olen tajunnut sen vasta esim.valokuvasta tai jostain
en ole itse hoikka enkä timmi tosiaankaan,en sillä.
Onko se joku uusi muotijuttu?Että merkkihuppari laitetaan päälle vaikka se olisi tosi pieni :ashamed:
Ihan sillä kanssa halusin kysyä että jos joku vaikka tunnistaa itsensä ja ei ole esim.huomannut että se on vähän tökerön näköistä
en ole itse hoikka enkä timmi tosiaankaan,en sillä.