Uskaltaudun nyt kysymään, jso vittuilijat olisivat jo nukkumassa...Huutis ja kuvat!!! APUJA!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Eli, onko imageshack ja tinypic miten turvallisia kuvapalvelimia?
Jos lisään niiden kautta kuvan huuto.net ilmoitukseen, VOIKO JOKU JOTAIN kautta nähdä muita kuviani?

Alkuperäinen kirjoittaja Neytiri:
Suosittelen Photobucketia, ja sieltä sit käytät sitä linkkiä missä lukee direct link. Jos toi viimenen asia pelottaa, niin pistä sinne vain niitä kuvia mitä saakin nähdä. Mun kuvia ei ainakaan kukaan ole nähnyt, vaikka pidänkin sielä muitakin kuviani.

Minua kiinnostaa nuo 2 mainitsemaani kuvapalvelinta. Olen tätä ennenkin kysynyt, mutta kukaan ei vastaa kuin vittuilemalla...Miksi?

Kuuluuko tämä asia kaikkien tietää vai mikä sisäpiirin juttu tämä on?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Suosittelen Photobucketia, ja sieltä sit käytät sitä linkkiä missä lukee direct link. Jos toi viimenen asia pelottaa, niin pistä sinne vain niitä kuvia mitä saakin nähdä. Mun kuvia ei ainakaan kukaan ole nähnyt, vaikka pidänkin sielä muitakin kuviani.

Minua kiinnostaa nuo 2 mainitsemaani kuvapalvelinta. Olen tätä ennenkin kysynyt, mutta kukaan ei vastaa kuin vittuilemalla...Miksi?

Olen pahoillani, yritin vain auttaa. En tiedä kyseisistä palvelimista mitään.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Olen pahoillani, yritin vain auttaa. En tiedä kyseisistä palvelimista mitään.

Yritin googlellakin etsiä tietoa, mutta ei löydy :(

Imageshack -> FAQ

How secure is ImageShack?

ImageShack offers substantial reliability and privacy protection. Your files are available only to you, and to those people with whom you share your file locations. Using intuitive techniques, ImageShack guarantees your privacy.

Three random characters (i.e. "2ct") are added to the end of each image. A 4-digit subdirectory, based on the image name, is also created. These security measures ensure the prevention of image leeching and the protection of your file locations.

ja vielä

Are my uploaded files private?

Yes. The URL that ImageShack generates for each file is entirely unique and unguessable. Your files are private until you start sharing your file locations with other people. After sharing your files, only you and the people with whom you shared your file locations have access to your files.

Yhteistyössä