Uskokaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tuntematon
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tuntematon

Vieras
täällä on irstailijoita, joilla ei ole tulevaisuutta Taivasten valtakunnassa, tehkää parannus, uskokaa Jeesukseen, niin kaikki tämä teille annetaan, ei lastennekaan tarvitse puutteesta kärsiä, lukekaa raamattua, Vuorisaarnaa, sieltä löytyy totuus

mitä helvettiä sinä täällä osastolla teet, mikä sun tänne toi
ei kaa vaan se PILLU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! tai
MUNA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

et sinä valitse, kuka tänne kirjoittaa, helvettiin joudut tuolla asenteella, kirjoitan, jos haluan tännekin, minun tehtäväni on auttaa ihmisiä, sinulla ei ole tulevaisuutta tuolla asenteella, tee parannus, saat kaiken, mitä haluat, täältä sitä et löydä

et sinä valitse, kuka tänne kirjoittaa, helvettiin joudut tuolla asenteella, kirjoitan, jos haluan tännekin, minun tehtäväni on auttaa ihmisiä, sinulla ei ole tulevaisuutta tuolla asenteella, tee parannus, saat kaiken, mitä haluat, täältä sitä et löydä

Yhteistyössä