Uskotko sinä, että sikainfluenssarokotteella ei ollut osuutta tapahtumaan? Mä haluan uskoa, mutta vaikealta tuntuu.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ---
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ja mää en voi edes kysyä mitä mieltä mun mies on ku oon reissussa! Mistä mää tiedän onko se oikeesti mun mies joka siellä puhelimessa vastaa jos mä sille soitan ku enhän mä edes tiedä onko se meidän kotona kun sillä on se kännykkä ja siihenhän voi vastata missä vaan niin mistä sen tietää sitten onko se se mun mies joka siellä vastaa ku en tiiä missä se on eix oo kauheeta?!?!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mutta itsekin olen saanut kuulla kamalasti keskenmenoista, ihmisiltä jotka ovat ottaneet rokotteen ja viikon n.20

no mä en oo kuullu yhestäkää tapauksesta vaikka moni ystävä, tuttu tai nettituttavuus on raskaana. ite sain rokotteen 3 viikkoa sitten ja edelleen vauva möyrii masussa ihan samalla tavalla kun ennenkin

Alkuperäinen kirjoittaja ....:
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
No ei ole vaikutusta. Tämä henkilö oli hankkitutunut raskaaksi, vaikka tiesi, että kyseessä tulee olemaan hyvin riskialtis raskaus.

Ja tämän tiedät mistä?

Kyllähän uutisissaki luki että nainen tiesi raskauden suuret riskit!!!
Ja on täällä varmasti hänen tuttujaan, itsekin tunsin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mutta itsekin olen saanut kuulla kamalasti keskenmenoista, ihmisiltä jotka ovat ottaneet rokotteen ja viikon n.20

Mäkään en ole kuullut yhdestäkään keskenmenosta rokotteen jälkeen vaikka tunnen todella monta raskaanaolijaa jotka rokotteen on ottaneet. Ikävä kyllä tunnen pari ihmistä jotka ovat puolessa välissä keskenmenon saaneet jo paljon ennen tätä possunuhajuttua. Mitäs piikkiä tai lääkettä me niistä syytetään?

Paskaa sattuu ja tapahtuu koska elämä on. Olikos se Andy McCoy joka niin fiksusti kiteytti: "Life sucks and then you fucking die." Edessä se on kaikilla tavalla tai toisella. Tämä oli surullinen tapaus, mutta riskit on olleet niin suuret että vaikea uskoa rokotteen olleen se juttu joka tuon aiheutti..

Alkuperäinen kirjoittaja Kifa:
Juuri näin. Henkilöllä on verihyytymille altistava sairaus jonka vuoksi häntä kehotetaan olemaan hankkiutumatta raskaaksi, henkilö hankkiutuu silti raskaaksi ja saa yllätys yllätys sen veritulpan - ja yhtäkkiä syytetään SIKAINFLUENSSAROKOTETTA? Voi elämä.

mä peesaan tätä!

No tuossahan oli niin paljon aihetta mikä voi aiheuttaa täysin rokotteesta riippumattoman halvauksen ja toisaalta miksei rokotteenkin joku ainesosa voi sen aiheuttaa huomioonottaen läppävian, verenohennuslääkkeen ja raskauden. Rokotetta tuskin on voitu testata ihan kaikissa olosuhteissa kaikkien ''ruumiinosien vikojen" ja lääkkeiden kanssa.
Silti en menisi rokotetta syyttämään ja julistamaan "tappajaksi" vaikka se olisi tuon aiheuttanutkin.

Alkuperäinen kirjoittaja ummikko:
Alkuperäinen kirjoittaja ....:
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
No ei ole vaikutusta. Tämä henkilö oli hankkitutunut raskaaksi, vaikka tiesi, että kyseessä tulee olemaan hyvin riskialtis raskaus.

Ja tämän tiedät mistä?

Kyllähän uutisissaki luki että nainen tiesi raskauden suuret riskit!!!
Ja on täällä varmasti hänen tuttujaan, itsekin tunsin.

Uutisissa kerrottiin, että hän oli yrittänyt raskautta jo jonkin aikaa vaikka tiesi riskit. Vaikea muutenkaan uskoa, että kukaan keinoläppäpotilas ei tietäisi, että raskaus on todella iso riskitekijä.

aika tylyjä ootte ja ajattelemattomia. Itse ajattelen enempi, mies nyt vaan sattui kertomaan lukemastaan kun hänelle tän aloituksen luin...

Ainakin täällä on yksi lapsi ja kaksi aikuista halvaantuneet pari tuntia rokotteen jälkeen. Pari lasta mennyt tajuttomaksi. Ja ainakin nuo lapset ja yksi aikuinen olivat perusterveitä. Ja tosi moni on tullut parin päivän sisällä piikistä kipeäksi: korkea kuume ja muitakin sikainfluenssan oireita. Näistä ei vaan tiedoteta missään, kun ei enää saa =( Mutta kun tutkimukset etenevät ja JOS vastaus onkin, että on johtuneet rokotteesta: OLKAA HILJAA! KIITOS!

Kaikissa rokotuksissa on riskit! Mikään ei ole turvallista. Ottakaa lääkekaapista mikä tahansa lääke ja lukekaa haittavaikutukset. Miten ihmeessä uskallatte niitä syödä kun niissä vaikutukset voi olla pahemmat kuin itse taudin oireet. Oikeesti, KAIKISSA lääkkeissä ja rokotteissa on riski!!! Mutta en usko, että nainen kuoli rokotteeseen. Raskaana ollessa muutenkin korkeampi riski veritulppiin ja kun vielä altistava sairaus. Perussairaus hänet tappoi.

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
aika tylyjä ootte ja ajattelemattomia. Itse ajattelen enempi, mies nyt vaan sattui kertomaan lukemastaan kun hänelle tän aloituksen luin...

Ainakin täällä on yksi lapsi ja kaksi aikuista halvaantuneet pari tuntia rokotteen jälkeen. Pari lasta mennyt tajuttomaksi. Ja ainakin nuo lapset ja yksi aikuinen olivat perusterveitä. Ja tosi moni on tullut parin päivän sisällä piikistä kipeäksi: korkea kuume ja muitakin sikainfluenssan oireita. Näistä ei vaan tiedoteta missään, kun ei enää saa =( Mutta kun tutkimukset etenevät ja JOS vastaus onkin, että on johtuneet rokotteesta: OLKAA HILJAA! KIITOS!

kyllähän tuosta tiedotetaan ihan selvästi, että rokote voi aiheuttaa sikainfluenssan kaltaisia oireita. samalla tavalla kuin kausi-influenssarokote aiheuttaa usein influenssan kaltaisia oireita.

voi hyvät sinisilmäiset ihmiset, ottakaapa selvää kuinka paljon näitä "sattumia" on tapahtunut ympäri maailmaa...moni kuollut,halvaantunut, saanut keskenmenon yms rokotteen jälkeen ja kaikki on aina vaan sattumaa.Ja todellakin thl on ruvennut tutkimaan rokotteen ja keskenmenojen yhtäläisyyttä kun niin paljon on tullut ilmotuksia rokotteen jälkeisitä keskenmenoista...minä uskon että nyt asiasta vaietaan ja jossain vaiheessa rieto tulee julki...eli en todellakaan usko noin moneen "sattumaan"

Yhteistyössä