?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mutta itsekin olen saanut kuulla kamalasti keskenmenoista, ihmisiltä jotka ovat ottaneet rokotteen ja viikon n.20
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:No ei ole vaikutusta. Tämä henkilö oli hankkitutunut raskaaksi, vaikka tiesi, että kyseessä tulee olemaan hyvin riskialtis raskaus.
Alkuperäinen kirjoittaja ....:Alkuperäinen kirjoittaja BKM:No ei ole vaikutusta. Tämä henkilö oli hankkitutunut raskaaksi, vaikka tiesi, että kyseessä tulee olemaan hyvin riskialtis raskaus.
Ja tämän tiedät mistä?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mutta itsekin olen saanut kuulla kamalasti keskenmenoista, ihmisiltä jotka ovat ottaneet rokotteen ja viikon n.20
Alkuperäinen kirjoittaja Kifa:Juuri näin. Henkilöllä on verihyytymille altistava sairaus jonka vuoksi häntä kehotetaan olemaan hankkiutumatta raskaaksi, henkilö hankkiutuu silti raskaaksi ja saa yllätys yllätys sen veritulpan - ja yhtäkkiä syytetään SIKAINFLUENSSAROKOTETTA? Voi elämä.
Alkuperäinen kirjoittaja ummikko:Alkuperäinen kirjoittaja ....:Alkuperäinen kirjoittaja BKM:No ei ole vaikutusta. Tämä henkilö oli hankkitutunut raskaaksi, vaikka tiesi, että kyseessä tulee olemaan hyvin riskialtis raskaus.
Ja tämän tiedät mistä?
Kyllähän uutisissaki luki että nainen tiesi raskauden suuret riskit!!!
Ja on täällä varmasti hänen tuttujaan, itsekin tunsin.
Alkuperäinen kirjoittaja minä:aika tylyjä ootte ja ajattelemattomia. Itse ajattelen enempi, mies nyt vaan sattui kertomaan lukemastaan kun hänelle tän aloituksen luin...
Ainakin täällä on yksi lapsi ja kaksi aikuista halvaantuneet pari tuntia rokotteen jälkeen. Pari lasta mennyt tajuttomaksi. Ja ainakin nuo lapset ja yksi aikuinen olivat perusterveitä. Ja tosi moni on tullut parin päivän sisällä piikistä kipeäksi: korkea kuume ja muitakin sikainfluenssan oireita. Näistä ei vaan tiedoteta missään, kun ei enää saa =( Mutta kun tutkimukset etenevät ja JOS vastaus onkin, että on johtuneet rokotteesta: OLKAA HILJAA! KIITOS!