Uskotko sinä, että sikainfluenssarokotteella ei ollut osuutta tapahtumaan? Mä haluan uskoa, mutta vaikealta tuntuu.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ---
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Alkuperäinen kirjoittaja sh:
Kaikissa rokotuksissa on riskit! Mikään ei ole turvallista. Ottakaa lääkekaapista mikä tahansa lääke ja lukekaa haittavaikutukset. Miten ihmeessä uskallatte niitä syödä kun niissä vaikutukset voi olla pahemmat kuin itse taudin oireet. Oikeesti, KAIKISSA lääkkeissä ja rokotteissa on riski!!! Mutta en usko, että nainen kuoli rokotteeseen. Raskaana ollessa muutenkin korkeampi riski veritulppiin ja kun vielä altistava sairaus. Perussairaus hänet tappoi.

Juu on, MUTTA NIITÄ ON TUTKITTU JO KUITENKIN KAUAN. ON TODELLA HARVINAISTA, ETTÄ JOKIN LÄÄKE TMV. OTETAAN NÄIN PIENIN TUTKIMUSTULOKSIN KÄYTTÖÖN! Mutta kukin miettiköön asian miten miettii, minä mietin sen näin ja sillä selvä. Ennemmin tauti vie mennessään kuin rokote. Jos joku meistä menehtyisi rokotukseen, en antaisi koskaan itselleni anteeksi. Jos taas joku meistä menehtyisi tautiin, olisi se luonnonmukaisempaa ja näin helpommin hyväksyttävää.

Mutta sinä olisit voinut sen rokotuttamalla estää.

Alkuperäinen kirjoittaja Yksin:
Otin kaksi viikkoa sitten rokotteen ja eilen ukko kertoi muuttavansa pois. Johtuukohan sikapiikistä??? :(

Hyvin todennäköistä. Minä tiedän 2 naista joiden ukko lähti lätkimään, toisella 3 päivää ja toisella 2 viikkoa sikapiikin jälkeen, voiko tämä muka olla sattumaa?!!

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Alkuperäinen kirjoittaja sh:
Kaikissa rokotuksissa on riskit! Mikään ei ole turvallista. Ottakaa lääkekaapista mikä tahansa lääke ja lukekaa haittavaikutukset. Miten ihmeessä uskallatte niitä syödä kun niissä vaikutukset voi olla pahemmat kuin itse taudin oireet. Oikeesti, KAIKISSA lääkkeissä ja rokotteissa on riski!!! Mutta en usko, että nainen kuoli rokotteeseen. Raskaana ollessa muutenkin korkeampi riski veritulppiin ja kun vielä altistava sairaus. Perussairaus hänet tappoi.

Juu on, MUTTA NIITÄ ON TUTKITTU JO KUITENKIN KAUAN. ON TODELLA HARVINAISTA, ETTÄ JOKIN LÄÄKE TMV. OTETAAN NÄIN PIENIN TUTKIMUSTULOKSIN KÄYTTÖÖN! Mutta kukin miettiköön asian miten miettii, minä mietin sen näin ja sillä selvä. Ennemmin tauti vie mennessään kuin rokote. Jos joku meistä menehtyisi rokotukseen, en antaisi koskaan itselleni anteeksi. Jos taas joku meistä menehtyisi tautiin, olisi se luonnonmukaisempaa ja näin helpommin hyväksyttävää.

Influenssarokotettahan on tutkittu jo kymmenen vuotta, eikä sen kummempia haittoja ole havaittu. Eikö kymmenen vuoden tutkimustulokset ole mielestäsi tarpeeksi riittävät?? Sikainfluenssarokotehan on täysin sama kun kausi-influenssarokotekin, vain viruskanta on tietenkin muutettu.
Mikään rokotteessa olevista aineista ei aiheuta hyytymiä veressä. Kumma että te täällä palstalla tiedätte paremmin kun lääketieteen ammattilaiset.

Alkuperäinen kirjoittaja Lähettäjä:
Naisella oli -herranjumala- LÄPPÄVIKA ja suuri riski saada veritulppa tämän takia raskausaikana.

Miten ihmeessä se nyt olisikin rokotteen syytä??

No herranjumala, ei ollut läppävika vaan keinoläppä.

Mene muualle huutamaan jos et edes tiedä asioista.

Miksi ei olisi rokotteen "syytä"?

kumma homma että nyt kaikesta syytetään sikaiinfluensssaa tai sitä rokotetta vähintään. joku kuolee mihin tahansa sairauteen, niin oletetaan että "varmaan oli sen rokotteen syytä".. huhhuh

Alkuperäinen kirjoittaja huh huh taasen:
Alkuperäinen kirjoittaja Lähettäjä:
Naisella oli -herranjumala- LÄPPÄVIKA ja suuri riski saada veritulppa tämän takia raskausaikana.

Miten ihmeessä se nyt olisikin rokotteen syytä??

No herranjumala, ei ollut läppävika vaan keinoläppä.

Mene muualle huutamaan jos et edes tiedä asioista.

Miksi ei olisi rokotteen "syytä"?

:D

Rautalangastako väännän; jos naisella on suuri riski saada raskausaikana veritulppa, ja hän sen saa, onko se silloin automaattisesti rokotteen syytä, vai voisiko kenties olla syynä se että naisella oli riski saada raskausaikana veritulppa?

P.S Jos naisella on keinoläppä, läpässä on varmasti ollut vikaa, eikö?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Alalla:
Ei ollut vaikutusta.
Mikä siinä rokotteessa hysterisoi?

No ensinnäkään minusta kukaan ei voi millään todistaa, että ei olisi ollut. Ei siinä mikään hysterisoi, toki kaikki rokotuksen aiheuttamat reaktiot mietityttää.

Ja itse siis olen ottanut rokotuksen.

Veritulpan syntymiseen menee huomattavasti pidempään, kuin muutama tunti. Luulen (en usko, vaan luulen), että rokotus oli ehkäpä viimeinen naula arkkuun, näin rumasti sanottuna. Luultavasti itse influenssa olisi taas koitunut sekä äidin, että lapsen kohtaloksi

Ihan kamala tapaus silti. Toivotaan, että isä jaksaisi, ja lapsi selviytyisi.

Yhteistyössä