Uskotko sinä, että sikainfluenssarokotteella ei ollut osuutta tapahtumaan? Mä haluan uskoa, mutta vaikealta tuntuu.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ---
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Alalla:
Ei ollut vaikutusta.
Mikä siinä rokotteessa hysterisoi?

No ensinnäkään minusta kukaan ei voi millään todistaa, että ei olisi ollut. Ei siinä mikään hysterisoi, toki kaikki rokotuksen aiheuttamat reaktiot mietityttää.

Ja itse siis olen ottanut rokotuksen.

Mikä sitten todistaa, että rokotus olisi sen aiheuttanut? Tuossa oli aika monta muuta todennäköisempää tekijää kuin rokote, joka on tuon aivohalvauksen aiheuttanut.

Alkuperäinen kirjoittaja surullista kuitenkin:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Alalla:
Ei ollut vaikutusta.
Mikä siinä rokotteessa hysterisoi?

No ensinnäkään minusta kukaan ei voi millään todistaa, että ei olisi ollut. Ei siinä mikään hysterisoi, toki kaikki rokotuksen aiheuttamat reaktiot mietityttää.

Ja itse siis olen ottanut rokotuksen.

Mikä sitten todistaa, että rokotus olisi sen aiheuttanut? Tuossa oli aika monta muuta todennäköisempää tekijää kuin rokote, joka on tuon aivohalvauksen aiheuttanut.

Kysymys kuului, että uskotko. Ei, että tiedätkö.

Saksassa ilmoitettu jo 14 kuolemantapausta Pandemrix-rokotteen yhteydessä
http://www.impfkritik.de/pressespiegel/2009112409.htm

451 haittavaikutusilmoitusta... aika huolestuttavia lukuja.

Tässä tilatoja: 20 naista 60000:sta saa keskenmenon joka vuorokausi (eli 7200 keskenmenoa Suomessa vuosittain), oli sitten rokotettu tai ei. Eli onko rokotus nostanut tuota määrää, sitä emme varmaan vielä tiedä.

Alkuperäinen kirjoittaja sh:
Kaikissa rokotuksissa on riskit! Mikään ei ole turvallista. Ottakaa lääkekaapista mikä tahansa lääke ja lukekaa haittavaikutukset. Miten ihmeessä uskallatte niitä syödä kun niissä vaikutukset voi olla pahemmat kuin itse taudin oireet. Oikeesti, KAIKISSA lääkkeissä ja rokotteissa on riski!!! Mutta en usko, että nainen kuoli rokotteeseen. Raskaana ollessa muutenkin korkeampi riski veritulppiin ja kun vielä altistava sairaus. Perussairaus hänet tappoi.

Juu on, MUTTA NIITÄ ON TUTKITTU JO KUITENKIN KAUAN. ON TODELLA HARVINAISTA, ETTÄ JOKIN LÄÄKE TMV. OTETAAN NÄIN PIENIN TUTKIMUSTULOKSIN KÄYTTÖÖN! Mutta kukin miettiköön asian miten miettii, minä mietin sen näin ja sillä selvä. Ennemmin tauti vie mennessään kuin rokote. Jos joku meistä menehtyisi rokotukseen, en antaisi koskaan itselleni anteeksi. Jos taas joku meistä menehtyisi tautiin, olisi se luonnonmukaisempaa ja näin helpommin hyväksyttävää.

Alkuperäinen kirjoittaja juuh:
Tässä tilatoja: 20 naista 60000:sta saa keskenmenon joka vuorokausi (eli 7200 keskenmenoa Suomessa vuosittain), oli sitten rokotettu tai ei. Eli onko rokotus nostanut tuota määrää, sitä emme varmaan vielä tiedä.

Ei voi kuitenkaan olla pelkkää sattumaa, että lähipäivinä rokotuksen jälkeen tulee keskenmeno.

Totta on myös se, että aikaisemminkin on tapahtunut halvaantumisia ym. mutta niistä ei ole tiedotettu lehdessä kaikista. Nyt jokainen juttu tulee lehteen, koska kaikesta voi syyttää sikapiikkiä... Että kyllä mediakin osansa tekee siihen, että kuvitellaan kaiken liittyneen rokotteeseen. En mä väitä etteikö siitä mitään vois tulla, monesta muustakin rokotteestakin voi, miksei tuosta. Mutta joka asiaa ei ehkä kuitenkaa kannata liittää tuohon...

Alkuperäinen kirjoittaja minä:

Ei voi kuitenkaan olla pelkkää sattumaa, että lähipäivinä rokotuksen jälkeen tulee keskenmeno.

No voi olla ihan sattumaa, usko tai älä.

Ajatelkaa nyt hyvät ihmiset aivoillanne. Kun rokotetaan kaikki Suomen raskaanaolevat niin väistämättähän jotkut noista 7200 vuotuisasta keskenmenosta sattuvat niille muutamille rokotetta seuraaville päiville kun vuodessa on vain 365 päivää. Samaten kun rokotetaan miljoonia perussairaita riskiryhmäläisiä niin ihmehän se olisi jos ei kukaan sattuisi juuri samoihin aikoihin kuolemaan.

En usko, että johtuu rokotteesta suoranaisesti, mutta on voinut edesauttaa asiaa. Niinkuin sikainfluenssa kuolemat, en usko että ihmiset kuolivat siihen sikainfluenssaan vaan se edesauttoi kuolemaa, koska suurin osa oli jo muutenkin huonossa kunnossa, eli olisivat kuolleet flunssaankin, kenties jopa rokotteen aiheuttamiin oireisiin.

Alkuperäinen kirjoittaja aaaaa:
eihän tää ollu piipiäinen???!!!!

Piipiäinen kirjoitti palstalle olevansa 35 vuotta ja odottavansa viidettä lasta.

Aivokuollut oli 26 v käsittääkseni odotti ensimmäistään.

Sama raskausviikko heillä kuitenkin on. Ja piipiäinen kadonnut mystisesti odotuspuolelta.

Luultavasti pelkkä rokote ei aiheuttanut, mutta saattoi osaltaan vaikuttaa asiaan.

Ranskassa pandemrixia ei suositella raskaana oleville tai alle 23 kk ikäisille lapsille ja juuri eräs raskausviikolla 38 ollut nainen oli suositusten vastaisesti ottanut tuon adjuvantillisen rokotteen ja menetti lapsen kaksi päivää myöhemmin. Yhteyttä rokotteen ja vauvan kuoleman välillä selvitetään.

http://www.20minutes.fr/article/364736/France-Grippe-A-H1N1-une-femme-enceinte-perd-son-bebe-apres-s-etre-fait-vacciner.php

Alkuperäinen kirjoittaja minä:

Miksei? Jos kerran 20 naista joka päivä saa keskenmenon, niin miksi noista osa ole voinut saada juuri edellisenä päivänä rokotusta?

Alkuperäinen kirjoittaja en tiedä:

Piipiäinen kirjoitti palstalle olevansa 35 vuotta ja odottavansa viidettä lasta.

Sama raskausviikko heillä kuitenkin on. Ja piipiäinen kadonnut mystisesti odotuspuolelta.

Piipiäinen on kirjoitellut jo 5. päivä oireistaan, joita tuli possupiikistä, eli hän on saanut sen jo aikaisemmin. Ja viimeksi kirjautunut 12. päivä.

Alkuperäinen kirjoittaja mut:
Alkuperäinen kirjoittaja en tiedä:

Piipiäinen on kirjoitellut jo 5. päivä oireistaan, joita tuli possupiikistä, eli hän on saanut sen jo aikaisemmin. Ja viimeksi kirjautunut 12. päivä.

Eli ei voi olla kyseessä sama henkilö kun eri ikäisiä ovat.

:attn:

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
voi hyvät sinisilmäiset ihmiset, ottakaapa selvää kuinka paljon näitä "sattumia" on tapahtunut ympäri maailmaa...moni kuollut,halvaantunut, saanut keskenmenon yms rokotteen jälkeen ja kaikki on aina vaan sattumaa.Ja todellakin thl on ruvennut tutkimaan rokotteen ja keskenmenojen yhtäläisyyttä kun niin paljon on tullut ilmotuksia rokotteen jälkeisitä keskenmenoista...minä uskon että nyt asiasta vaietaan ja jossain vaiheessa rieto tulee julki...eli en todellakaan usko noin moneen "sattumaan"

Minä en tiennytkään että ennen tätä rokotetta ei ollut keskenmenoja, halvaantumisia jne.

Yhteistyössä