S
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Masaaaaaaaaaaaaaa, masaaaaaaaaaa, oooooooih ooooooooooooh sua kaipaan nykäseni armaaaaaainnnnnnnnnnnn... lalaa.. rakkaus mua kuljettaa... nykäseni sen saaaaaaa...
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Masaaaaaaaaaaaaaa, masaaaaaaaaaa, oooooooih ooooooooooooh sua kaipaan nykäseni armaaaaaainnnnnnnnnnnn... lalaa.. rakkaus mua kuljettaa... nykäseni sen saaaaaaa...
Alkuperäinen kirjoittaja Wagner:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Masaaaaaaaaaaaaaa, masaaaaaaaaaa, oooooooih ooooooooooooh sua kaipaan nykäseni armaaaaaainnnnnnnnnnnn... lalaa.. rakkaus mua kuljettaa... nykäseni sen saaaaaaa...
(joku Wagnerin aaria?)
Alkuperäinen kirjoittaja En syö sikaa:Alkuperäinen kirjoittaja Grace:syön syön =)
Okei eli sulle ei ole paljon väliä mitä raamatussa sanotaan... noh eihän se olekkaan pyhä kirja kuten Koraani.
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja Wagner:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Masaaaaaaaaaaaaaa, masaaaaaaaaaa, oooooooih ooooooooooooh sua kaipaan nykäseni armaaaaaainnnnnnnnnnnn... lalaa.. rakkaus mua kuljettaa... nykäseni sen saaaaaaa...
(joku Wagnerin aaria?)
Ei kun Gracen aaria. :xmas: