M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja mä:oon samaa mieltä elareista, en myös ymmärrä yh-kortuksia tai niitä jota ketaa viel valittaa vaik saavat yh-korotukset ja asumistuet yms.
Mitä asumistukea? Mä ainakaan sellaista saa, on liian hyvä PALKKA![]()
Alkuperäinen kirjoittaja n:En ole sitten ainut, maksan palkasta vuokraa 888e/kk:ssa en siis saa asumistukea. Mutta pärjättävä on.
Elaria saan tuon 124,06e ja yh.korotuksen.
Alkuperäinen kirjoittaja mä:eihän lapsi mitään osaa vaatia ellei sitä opeteta, et kaiken pitää olla hienoa, syöminenkin ei kallista ole, kun ei liikoja vaadita.
Alkuperäinen kirjoittaja Tekla:En ymmärrä tuota asennetta, että ei tarvitsisi maksaa elatusmaksuja. Eihän se ole edes sitä 50 %ista vanhemmuutta jos maksaa reilun satasen kuussa, jos toinen hoitaa oikeasti kaiken elämiseen liittyvän. 130 e on aika pieni raha, kun miettii nykypäivän vuokria, ruuan, vaatteiden ja harrastusten hintaa, mahd. terveydenhuoltokuluja jne.
Ahneudesta puhujat, menkää itseenne.