Uusi kasvo esittäytyy

Elocon-tyttö

Uusi jäsen
18.06.2010
21
0
1
:wave:
Uusi ihminen on syntynyt joukkoonne!

Minut on jo tituleerattu av-mammaksi, mistä suuresti ilahduin. Niinpä päätin rekisteröityä, sillä osaansa paneutuva kunnon av-mamma ei harmaile.

On varmaan paikallaan kertoa kuka ja mitä olen, niin tiedätte millaisen mamman kanssa mielipiteitä ja elämänviisauksia vaihdatte.

IKÄ
Olen iältäni oikean ikäinen. Joka vuosi vanhenen vuodella ja koska en voi muuttaa tätä, hyväksyn sen. Numerot ovat jo niin isot, etten muista niitä enää, mutta ei sillä varmaan väliä, sillä ihminen on oikeasti sen ikäinen miksi itsensä tuntee. Toisinaan olen 15 wee, joskus 26, ja joskus jopa 38 kypsää elämänviisasta vuotta tai enemmän.

KOTI- ja ASUINPAIKKA

Asun maailman makeimmassa paikassa. Täällä on kaikki mitä suomalainen asuinpaikaltaan haluaa ja sitäkin mitä ei halua: keskusta, vasemmistoa, metsää, järveä, korkeaa harjua ja kunnallisveroa ja tietenkin pienet palvelut. Kotiseuturakkautta en tunne, sen jätän karjalalaisille ja pohojanmaalaisille ja savolaisille ja.. ja.. ja.. voin siis tehdä kodin tasan sinne minne muuttoauton sisällön tyhjennän, tosin kaipaan aina sinne mistä tulin ja toivon päätyväni vielä jonnekin muualle.

HENKILÖKOHTAINEN OSIO

Lapsia on tullut tehtyä riittävän monta.
Mainittakoon heistä nyt tähän kultanuppuiseni, jotka olen kaikkien taiteen sääntöjen mukaan Hyvin Kasvattanut kulloinkin vallitsevan yleisen kasvatusaatteen ja ihanteen mukaan. Olen onnistunut erinomaisen hyvin. Lapseni ovat paitsi kauniita myös älykkäitä, mutta ennenkaikkea hyvätapaisia ja kohteliaita ja tottelevaisia.

Nimivalinta oli toisaalta helppo, toisaalta haastava. Emme halunneet muotimassanimeä, emme lähiönimeä emmekä tavisnimeä, vaan nimet, jotka erottaa ainutlaatuiset lapsosemme tavan taneleista.
Nico-Peter Porche Pöntinen ja Jemina-Cassandra Mercedes Pöntinen - nimet taipuvat suomalaiseen suuhun mutta erottuvat massasta ja kertovat mieheni harrastuksesta ja intohimosta (minun lisäkseni tai jälkeeni siis :heart: )

Mieheni on sitten taas kaikkea sitä mitä tyttö itselleen haaveilla vain voi. Upea trimmattu lihaksikas kroppa mutta ei mikään paksuniska-bodari. On hyvin romanttinen ja hemmottelee minua monin eri tavoin ja muistaa osoittaa ja kertoa kuinka tärkeä hänelle olen. On myös uskollinen, huumorintajuinen, hyvätuloinen, koulutettu vaan ei liikaa, ei tupakoi, ei ryyppää ja niin edelleen.
Hallitsee niin auton kuin talonkin remontit ja korjaustyöt, osaa leipoa ja laittaa ruokaa, on upea isä ja jaksaa viettää aikaa lastemme kanssa, opastaa ja neuvoa, asettaa rajat ja antaa rakkautta ja läheisyyttä.

:heart: :heart:

Tässä varmaan näin alkuun.
Uskokaa vain !!

Oi, tapani mukaan unohdin kertoa itsestäni. Asetan aina kaikki muut itseni edelle, ja se luo tietenkin hyvinvointia ympärilleni.

Olen, kuten miehenikin, huumorintajuinen, herkkä ja empaattinen mutta rento turhia pingoittava, kaikkeen kantaaottava perfektionisti-pilkunviilaaja-kielipoliisi. joka on aina oikeassa - se on aika raskas osa, mutta jonkun on sekin kannettava ja minä teen sen kunnioituksella ja nöyrästi.

:flower: :heart: :attn: :flower: :flower: :hug: :hug: :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja mummi:
sinussa olisi poliitikon ainesta

Puhuu paljon muttei sano mitään?
Sitäkin on suvussa, olen ylpeä tästäkin geeniperimästäni.

Mutta millä palstalla minun pitäisi sitten olla? Jos tämä on väärä :'(
Kun ihan vilpittömästi ja noviisina tänne nyt tulin. :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja Elocon-tyttö:

Av-mammat asuu aihe vapaalla. Kaksplus-mammat asuu kaksplussalla.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

VOI EI !! :o :'(
Saanko minä kuitenkin olla tällä palstalla, kaksplus-mammana, teidän joukossanne? PLIIIIIS (15 wee) Uskon että tarvitsette joukkoonne ihan ihka aidon Elocon-tytön :hug: :hug: ??

VOI EI !! :o :'(
Saanko minä kuitenkin olla tällä palstalla, kaksplus-mammana, teidän joukossanne? PLIIIIIS (15 wee) Uskon että tarvitsette joukkoonne ihan ihka aidon Elocon-tytön :hug: :hug: ??

Ymmärtänet, että toi av/kaksplus-sekaannus on järkyttävä etikettivirhe. Myötähäpeän.

Mikä on Elocon?

No, minusta se kontakti oli täällä kaksplussassa ja mitä nyt, ja sitten sain kuulla olevani ihka oikea av-mamma. Oletin että lyhenne tarkoittaa
Aivot Vapaalla

Seli seli. Kato nyt meni uskottavuus ihan alkuunsa. Ei vetele tämä peli.

No, minusta se kontakti oli täällä kaksplussassa ja mitä nyt, ja sitten sain kuulla olevani ihka oikea av-mamma. Oletin että lyhenne tarkoittaa
Aivot Vapaalla

Seli seli. Kato nyt meni uskottavuus ihan alkuunsa. Ei vetele tämä peli.

Herkkä mieleni on järkyttynyt tästä kaikesta. Perfektionistiseen luonteeseeni ei kuulu virheilmaisut. Tässä löytyy nyt syyllinen siitä, joka tämän termin minulle sanoi kertomatta mitä se todellisuudessa tarkoittaa. Voi olla että lähestyn häntä vielä tulikivenkatkuisella myllykirjeellä.