V
vierailija
Vieras
Sinäkö puolustat Suomea hrnkesi kaupalla? Kerrotko vielä missä, miten ja koska?Suomi on koulutettu, sivistynyt, persujen Suomi jota puolustetaan henkemme kaupalla roistovaltioilta, kuten venäjä
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Sinäkö puolustat Suomea hrnkesi kaupalla? Kerrotko vielä missä, miten ja koska?Suomi on koulutettu, sivistynyt, persujen Suomi jota puolustetaan henkemme kaupalla roistovaltioilta, kuten venäjä
Mihin kulttuuri ja taide tarvitsee verorahoja?Jännä, että persut kuitenkin haluaa vähentää kulttuurin ja taiteen rahoitusta...
Olet siinä oikeassa, että täällä on tehty yrittäminen liian vaikeaksi. Verotus yrityksiä kohtaan on kamalaa.Mutku toi kristillisyys on ongelma.Tai siis Luterialisuus. Se, että tee työtä ja tee työtä ja oo valittamatta.
Ei silleen synny huipputeknologiaa tai jos syntyy viedään se -taitavat ihmiset paremman palkan ja pienemmän verotuksen perässä tai koko yritys edullisemman työvoiman perässä- ulkomaille.
Arvokas ja maltillinen? Siis jäykkä, hidas, lainsäädännön vuoksi mahdoton toimia. Et saa edes omaan metsään saunaa rakentaa ilman rakennuslupia vaikka sulla ois lääniä niin ettei yksikään naapuri näe vilaustakaan rakennuksestasi.
Suomi on ihan perseestä monelta kantilta katsottuna!
No kyllä mä kestän jos marketista ei kuulu 10 vuoteen Kaija Koota tai Vesalaa.Onpas sinulla taiteesta suppea käsitys.
Olet siinä oikeassa, että täällä on tehty yrittäminen liian vaikeaksi. Verotus yrityksiä kohtaan on kamalaa.
Mutta ne on myös sit porvarit jotka on myyneet indokiinaan tehtaansa - erittäin paha virhe, Kiina on noussut meidän halvan krääsän kaipuumme takia maailmanvallaksi.
Eli globalisaatio kuriin, mutta suomalaisia yrityksiä tulisi tukea Suomeen.
Luterilainen työmoraali ja moraali on aivan parhautta. Työ estää porukkaa perseilemästä - olet niin väsynyt, että et jaksa bilettää ja käydä painamassa naapurin kyllikkiä. Keskityt perheeseesi.
Etelän maissa porukka ottaa löysin rantein, mutta eivät saa mitään uutta aikaan. Baila baila.
Luterilaisuus näkyy myös rehellisyytenä ja vaatimattomuutena, ehdotonta plussaa.
Arvasin.Njoo, on Luterilaisessa työmoraalissa plussansakin.
Täällä nää heput eivät ainakaan saa yhtään mitään aikaan!
Eikä kirkkotaide varsinkaan kestä yhtään uudistusta, luulen?No kyllä mä kestän jos marketista ei kuulu 10 vuoteen Kaija Koota tai Vesalaa.
Ei.Eikä kirkkotaide varsinkaan kestä yhtään uudistusta, luulen?
EU:n päättävissä pöydissä luterilaisuus on ehdoton miinus.Luterilaisuus näkyy myös rehellisyytenä ja vaatimattomuutena, ehdotonta plussaa.
Meinaat kaikkien muiden puolueiden pitävän vaalilupauksensa?Jep hyviä juttui tällä kertaa. Mut persu kannattajat on ihanan naivia porukkaa kun ei vielläkään ymmärrä et puheet ennen vaaleja on kaikkea ja sit teot on ainapäinvastoin. Kyl tekin joskus havahdutte et kaikkea lupaillaan ennen vaaleja ja sen jälkeen ne unohdetaan.
Nojoo kokoomus on tunnettu valheistaan. Koulutuksesta ei leikata ja heti leikattiin. Persut oli hallituksessa jossa köyhien rahojen indeksi korotukset jäädytettiin. Itse asiassa juttelin tänään maahanmuutossa persujen linjoilla oleva sanoi et sanna marin on hoitanut hommat hyvin hänenkin eläke nousi satasella kuussa niinkuin vasemmisto lupasi. Marinin hallitus nosti puolustusmäärä rahojq ja koulutukseen satsattiin. Mut oon purran kaa samoilla linjoilla et maahanmuuttajat kieli kouluun ennenkuun pääsevät normi luokalle. Mut minkä lupauksen vasemmisto on pettänyt tällä hallituskaudella? Keskustalle myös kehut että antoivat tupla lapsilisät saarikon ollessa kirstun vartijana. Isolla osalla ostettiin kaikkea tarpeellista joka näkyy kauppojen tuloksessa. Sen verta viellä kehun keskustaa et vanhasen hallitus lisäsi takuu eläkkeen pieni tuloisille eläkeläisille joka oli silloin joku 170€kuukaudessa. Nyt 183€ et siihen pitäisi nyt saada reipas nosto ja se joka sennlupaa niin on vahvoilla äänestyslipukkeessaniMeinaat kaikkien muiden puolueiden pitävän vaalilupauksensa?
Ootko ottanut päivän lääkkeet?Nojoo kokoomus on tunnettu valheistaan. Koulutuksesta ei leikata ja heti leikattiin. Persut oli hallituksessa jossa köyhien rahojen indeksi korotukset jäädytettiin. Itse asiassa juttelin tänään maahanmuutossa persujen linjoilla oleva sanoi et sanna marin on hoitanut hommat hyvin hänenkin eläke nousi satasella kuussa niinkuin vasemmisto lupasi. Marinin hallitus nosti puolustusmäärä rahojq ja koulutukseen satsattiin. Mut oon purran kaa samoilla linjoilla et maahanmuuttajat kieli kouluun ennenkuun pääsevät normi luokalle. Mut minkä lupauksen vasemmisto on pettänyt tällä hallituskaudella? Keskustalle myös kehut että antoivat tupla lapsilisät saarikon ollessa kirstun vartijana. Isolla osalla ostettiin kaikkea tarpeellista joka näkyy kauppojen tuloksessa. Sen verta viellä kehun keskustaa et vanhasen hallitus lisäsi takuu eläkkeen pieni tuloisille eläkeläisille joka oli silloin joku 170€kuukaudessa. Nyt 183€ et siihen pitäisi nyt saada reipas nosto ja se joka sennlupaa niin on vahvoilla äänestyslipukkeessani . Ainiin ja mähän olin tarkkiksella ja meille jopa karjui meille naamapunaisena eikä meistä kukaan pillittänyt siitä. Et joo kyl opettajille saatava mahdollisuus pitää kunnolla kuria ja vaatia. Jos antaa vain sluibailla ni siitä ei tule mitään.
Tästä viestistä selviää ettei taikutus olekaan aina ihanaa. Viesti on kuin suoraan paatuneen juopon kösikirjasta.Jaahas, sitä oltiin heti aamulla Alepassa ostamassa neloskaljaa!
Et ymmärtänyt taas ollenkaan lukemaasi, mutta ehkä muuten katkeruutesi häviää tässä päivän mittaan tissutellessasi riittävästi? Mutta SKÅL sinne Annalle , itsellä kahvikuppi vaan vastakappaleena
ap
Vesala aikoo jäädä pitkälle tauolle. Hän kuvasi Hesarin jutussa hyvin juhannusfestareita. Sellaista sakkia suomalaiset ovat. Kännikaloja joille jotkut jaksavat väsätä ralleja.No kyllä mä kestän jos marketista ei kuulu 10 vuoteen Kaija Koota tai Vesalaa.
Ihanaa, ei tartte joka lehdessä törmätä sen "voimaantuneen, räävittömän naisen" paatokseen.Vesala aikoo jäädä pitkälle tauolle. Hän kuvasi Hesarin jutussa hyvin juhannusfestareita. Sellaista sakkia suomalaiset ovat. Kännikaloja joille jotkut jaksavat väsätä ralleja.
KKokoomus ja kepu on tunnetuimpia petturuudestaan. Olet varmasti kuullut sanonnan "kepu pettää aina". Persut nykymuodossaan ei ole vielä saanut mahdollisuutta, Soinin persut jotka hajos kahtia oli niitä takinkääntäjiä. Olen aiemmin katsastanut persujen äänestämistä mutta nykyään se alkaa tuntua eniten tolkun puolueelta. Jos vasemmiston johtajat ei olisi niin ylpeitä niin tulis hyvä pohja sdp+persut ehkä kd ja vas mukana.Nojoo kokoomus on tunnettu valheistaan. Koulutuksesta ei leikata ja heti leikattiin. Persut oli hallituksessa jossa köyhien rahojen indeksi korotukset jäädytettiin. Itse asiassa juttelin tänään maahanmuutossa persujen linjoilla oleva sanoi et sanna marin on hoitanut hommat hyvin hänenkin eläke nousi satasella kuussa niinkuin vasemmisto lupasi. Marinin hallitus nosti puolustusmäärä rahojq ja koulutukseen satsattiin. Mut oon purran kaa samoilla linjoilla et maahanmuuttajat kieli kouluun ennenkuun pääsevät normi luokalle. Mut minkä lupauksen vasemmisto on pettänyt tällä hallituskaudella? Keskustalle myös kehut että antoivat tupla lapsilisät saarikon ollessa kirstun vartijana. Isolla osalla ostettiin kaikkea tarpeellista joka näkyy kauppojen tuloksessa. Sen verta viellä kehun keskustaa et vanhasen hallitus lisäsi takuu eläkkeen pieni tuloisille eläkeläisille joka oli silloin joku 170€kuukaudessa. Nyt 183€ et siihen pitäisi nyt saada reipas nosto ja se joka sennlupaa niin on vahvoilla äänestyslipukkeessani . Ainiin ja mähän olin tarkkiksella ja meille jopa karjui meille naamapunaisena eikä meistä kukaan pillittänyt siitä. Et joo kyl opettajille saatava mahdollisuus pitää kunnolla kuria ja vaatia. Jos antaa vain sluibailla ni siitä ei tule mitään.
Hyvin on Vesala tehnyt rahaa koronatuilla.Vesala aikoo jäädä pitkälle tauolle. Hän kuvasi Hesarin jutussa hyvin juhannusfestareita. Sellaista sakkia suomalaiset ovat. Kännikaloja joille jotkut jaksavat väsätä ralleja.
Noh ei kepu aina petä. Musta se oli hyvin tehty et vanhanen loi takuuelökkeen oliko vuonna 2007. 180€jo tekee jotain kuussa. Et kyl sieltäkin löytyy hyviä juttui. Mut joo valtion pitäisi enemmän harjoittaa sijoittamista mukavalla alkupotilla. Ja tätä vasemmisto ei tee joten miinus siitä. Esim eläkeyhtiöiden salkku oli 2004vuonna jonkun verran yli satamiljardia nyt 257miljardia. Ja voittoa tekivät vuonna 2021kulujen jälkeen 33miljardia toki nyt sota heiluttaa ja tullu tappioita mut pitkällä aika välillä hyvää kymmenen prosentin voittoa. 257miljardista se tarkoittaa 25miljardia. Ni vasemmiston pitäisi palkkaa maan parhaat sijoittajat valtion firmaan hyvällä palkalla tekemään meille tuottoa noilla voitoilla voidaan tulevaisuudessa vähentää verotusta huomattavasti ja tehdä kaikkea mukavaa ja jättää sukanvarteenkinKKokoomus ja kepu on tunnetuimpia petturuudestaan. Olet varmasti kuullut sanonnan "kepu pettää aina". Persut nykymuodossaan ei ole vielä saanut mahdollisuutta, Soinin persut jotka hajos kahtia oli niitä takinkääntäjiä. Olen aiemmin katsastanut persujen äänestämistä mutta nykyään se alkaa tuntua eniten tolkun puolueelta. Jos vasemmiston johtajat ei olisi niin ylpeitä niin tulis hyvä pohja sdp+persut ehkä kd ja vas mukana.
Kaija Koon ala-arvoinen törkytuotanto on rikos ihmisyyttä kohtaan. Soittokielto päälle ja HETINo kyllä mä kestän jos marketista ei kuulu 10 vuoteen Kaija Koota tai Vesalaa.![]()
En viitsi tehdä tällä kertaa Asiaton viesti-ilmoitusta.Tästä viestistä selviää ettei taikutus olekaan aina ihanaa. Viesti on kuin suoraan paatuneen juopon käsikirjasta.
En hrnkeni vaan henkeni kaupallaSinäkö puolustat Suomea hrnkesi kaupalla? Kerrotko vielä missä, miten ja koska?
Et ole vieläkään tajunnut että harmailevien lisäksi aika moni musta on hämmästellyt ja ollut vaivaantuneen huvittuneita lievästi sanoen oudoista teksteistäsi. Ja ne on niin äärettömän helppoja tunnistaaEn viitsi tehdä tällä kertaa Asiaton viesti-ilmoitusta.
Perskärpäseni on sitkeää laatua. Liekö porriäinen rantautunut Suomeen laivan banaanilaatikon mukana.
Ei tulisi mieleenikään katsoa netistä Riikka Purran paasausta. Hänen edesmennyt äiti oli päihteiden suurkuluttaja ja menneisyys näkyy Riikan olemuksessa.
Olen kirjoittanut erittäin suoraa tekstiä vuosikymmeniä Suomen alkoholipolitiikasta. Eipä ihme, että perässähiihtäjäni joko tykkäävät tai inhoavat kirjoituksiani. Toivottavasti joku ongelmainen tai läheinen on saanut teksteistäni apua ja lohtua.