E
Elämä on laiffii
Vieras
Tosta onnellisuudesta tuli mieleeni:
Pistäkää paremmaksi!!!! Ja tämä sitten ei ole provo vaan halu kuulla vain ja ainoastaan positiivisia asioita.
Perehdyin kirjaan "salaisuus" the secret viime kesänä.
"Jokainen on oman onnensa seppä" tai "Kel onni on se onnen kätkeköön"
Perus suomi sanalaskuja joista olen saanut niiiiiiiiiin tarpeekseni.
Aloin aloittaa joka aamuni sillä että totean olevani onnellinen ja kaikki järjestyy ja aloin uskoa siihen päivä päivältä enemmän ja enemmän.
En kertakaikkiaan enää suostunut ajattelemaan mitään negatiivista!!!
Elämäni on nyt sellaista mitä olen aina sen haluunnut olevankin.
Menneessä keskityin aina vain siihen että "tulen onnelliseksi sitten kun minulla on..." jne. jne.
Kun se onni ei tule muita muuttamalla tai itsesäälissä/negatiivisessa asioissa pyöriskelemisestä.
Vain itseään voi muuttaa ja pieniä asioita/tekoja kerrallaan.
Kaikki on lähtenyt sujumaan kuin itsestään.
Vuosi sitten tilanne oli kutakuinkin tämä:
Terveyteni ei enää antanut myöten tehdä vanhaa työtäni. Se oli kauhea shokki ja tuli huoli uuden ammatin/opiskelun löytymisestä,taloudellisesta yms. asioista.
Tila alkoi loppua kesken asuimme ahtaasti mutta ei ollut uskallusta + pankit pisti hanttin ottaa lisälainaa.
Ajateltiin että kitkutellaan.
Parisuhde oli mitä oli,seksi oli sitä samaa jyystämistä jos sitä edes oli.
Tuli kertakaikkiaan semmoinen tunne että tässäkö tämä nyt on!!! Eikö elämällä ole mitään muuta tarjottavaa???
Raskauskilot ottivat päähän mutta mistään ei tuntunut löytyvän sitä itselle sopivaa painonpudotus keinoa jne. jne.
Sitten pikku hiljaa asiat alkoivat loksahtaa paikoilleen; kilpailutimme kaikki pankit ja lopulta meille myönnettiin laina. Löysimme unelmien asunnon ja aloin karppaamaan,paino putosi kuin itsestään,aloin käymään kuntosalilla ja itselläni on nyt parempi vartalo kuin koskaan ennen lapsia.
Parisuhde kukoistaa ja olen saanut elämäni ensimmäiset KUNNON orgasmit OMAN aviomieheni kanssa(yhdessä 13v.)
Pääsin kouluun ja alion opiskella unelmieni alaa.
Ja parasta kaikesta ja kaikista. Olen oikeasti onnellinen omana itsenäni.
Kaikki epävarmuus on poissa.
On sellainen hyvä olo siitä että kaikki sujuu ja elämä kannattaa.
Olen sellaisessa "euforiassa".
Lapset sairastelivat taannoin oikeen todenteolla ja oli yövalvomista,kiitos karppauksen(vanha sokeripöhnä on poissa ei tule väsymystä) ja positiivisen ajattelun,sekään ei masentanut eikä aiheuttanut univajetta tms.
Kaikki tämä vain henkisellä mielenuudistuksella jos sitä nyt siksi vaikka kutsuisi!
Suosittelenkin nyt kaikille uutta positiivcisen ajattelun aikakautta.
Se on aluksi vaikeaa koska olemme ns. negatiivinen kansa.
Ja mikä parasta onneni on alkanut tarttua muihinkin. Myös tuntemattomiin ihmisiin kaupankassajonossa,julkisissa kulkuvälineissä yms.
Tämä todella toimii!!!!
Tähän jatkoksi voisitte listata omia positiivisia asioitanne <3 <3 <3
Pistäkää paremmaksi!!!! Ja tämä sitten ei ole provo vaan halu kuulla vain ja ainoastaan positiivisia asioita.
Perehdyin kirjaan "salaisuus" the secret viime kesänä.
"Jokainen on oman onnensa seppä" tai "Kel onni on se onnen kätkeköön"
Perus suomi sanalaskuja joista olen saanut niiiiiiiiiin tarpeekseni.
Aloin aloittaa joka aamuni sillä että totean olevani onnellinen ja kaikki järjestyy ja aloin uskoa siihen päivä päivältä enemmän ja enemmän.
En kertakaikkiaan enää suostunut ajattelemaan mitään negatiivista!!!
Elämäni on nyt sellaista mitä olen aina sen haluunnut olevankin.
Menneessä keskityin aina vain siihen että "tulen onnelliseksi sitten kun minulla on..." jne. jne.
Kun se onni ei tule muita muuttamalla tai itsesäälissä/negatiivisessa asioissa pyöriskelemisestä.
Vain itseään voi muuttaa ja pieniä asioita/tekoja kerrallaan.
Kaikki on lähtenyt sujumaan kuin itsestään.
Vuosi sitten tilanne oli kutakuinkin tämä:
Terveyteni ei enää antanut myöten tehdä vanhaa työtäni. Se oli kauhea shokki ja tuli huoli uuden ammatin/opiskelun löytymisestä,taloudellisesta yms. asioista.
Tila alkoi loppua kesken asuimme ahtaasti mutta ei ollut uskallusta + pankit pisti hanttin ottaa lisälainaa.
Ajateltiin että kitkutellaan.
Parisuhde oli mitä oli,seksi oli sitä samaa jyystämistä jos sitä edes oli.
Tuli kertakaikkiaan semmoinen tunne että tässäkö tämä nyt on!!! Eikö elämällä ole mitään muuta tarjottavaa???
Raskauskilot ottivat päähän mutta mistään ei tuntunut löytyvän sitä itselle sopivaa painonpudotus keinoa jne. jne.
Sitten pikku hiljaa asiat alkoivat loksahtaa paikoilleen; kilpailutimme kaikki pankit ja lopulta meille myönnettiin laina. Löysimme unelmien asunnon ja aloin karppaamaan,paino putosi kuin itsestään,aloin käymään kuntosalilla ja itselläni on nyt parempi vartalo kuin koskaan ennen lapsia.
Parisuhde kukoistaa ja olen saanut elämäni ensimmäiset KUNNON orgasmit OMAN aviomieheni kanssa(yhdessä 13v.)
Pääsin kouluun ja alion opiskella unelmieni alaa.
Ja parasta kaikesta ja kaikista. Olen oikeasti onnellinen omana itsenäni.
Kaikki epävarmuus on poissa.
On sellainen hyvä olo siitä että kaikki sujuu ja elämä kannattaa.
Olen sellaisessa "euforiassa".
Lapset sairastelivat taannoin oikeen todenteolla ja oli yövalvomista,kiitos karppauksen(vanha sokeripöhnä on poissa ei tule väsymystä) ja positiivisen ajattelun,sekään ei masentanut eikä aiheuttanut univajetta tms.
Kaikki tämä vain henkisellä mielenuudistuksella jos sitä nyt siksi vaikka kutsuisi!
Suosittelenkin nyt kaikille uutta positiivcisen ajattelun aikakautta.
Se on aluksi vaikeaa koska olemme ns. negatiivinen kansa.
Ja mikä parasta onneni on alkanut tarttua muihinkin. Myös tuntemattomiin ihmisiin kaupankassajonossa,julkisissa kulkuvälineissä yms.
Tämä todella toimii!!!!
Tähän jatkoksi voisitte listata omia positiivisia asioitanne <3 <3 <3