Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja sopuli:ja ne sinä ja minä -sanat ovat genotyyppi ja fenotyyppi
Alkuperäinen kirjoittaja sopuli:ja ne sinä ja minä -sanat ovat genotyyppi ja fenotyyppi
Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:Ohjelmoinnistakaa ei puuttuis ku 5 sanaa
Mozart-kuula ...6 ...6 papu
Jaava ...17 käärme
Ohjelmointi ...7 tietoverkko
Koodi ...8
Alkuperäinen kirjoittaja Taa:Satu-ruutuun apuja?
lehmä 5+10
satu 9
sokeri 7
pääsiäisnoita 10
muumilaakso 16
Alkuperäinen kirjoittaja Taa:Satu-ruutuun apuja?
lehmä 5+10
satu 9
sokeri 7
pääsiäisnoita 10
muumilaakso 16
Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:Mikäs on nalle puh ...6
puolen hehtaarin metsä ...8
Alkuperäinen kirjoittaja Taa:Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:Ohjelmoinnistakaa ei puuttuis ku 5 sanaa
Mozart-kuula ...6 ...6 papu
Jaava ...17 käärme
Ohjelmointi ...7 tietoverkko
Koodi ...8
suklaa ja kaakao
Alkuperäinen kirjoittaja Hali87:joku sanoi et muumilaakso 16 olis jotain pikkuväkeä, joita mörkö jahtasi ja jotka tykkäs muumimamman laukusta. ei mitään hajua, jos joku keksii ni kertokaa ihmeessä..
Alkuperäinen kirjoittaja Hali87:sit hehtaari -> pinta-ala -> MIKÄ? neljä kirjainta. oon yrittäny kaiken mahollisen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kyy:Alkuperäinen kirjoittaja Hali87:joku sanoi et muumilaakso 16 olis jotain pikkuväkeä, joita mörkö jahtasi ja jotka tykkäs muumimamman laukusta. ei mitään hajua, jos joku keksii ni kertokaa ihmeessä..
tiuhti ja viuhti
Alkuperäinen kirjoittaja Hali87:joku sanoi et muumilaakso 16 olis jotain pikkuväkeä, joita mörkö jahtasi ja jotka tykkäs muumimamman laukusta. ei mitään hajua, jos joku keksii ni kertokaa ihmeessä..
Alkuperäinen kirjoittaja relaatio3:Ihaasta alakulo
Alkuperäinen kirjoittaja Meikä:Mikä on sadun ja hattaran välissä?
Tai ihaasta oikeelle 7 kirj.?