Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Hali87:Multa puuttuis merestä ..... (5) ........... (11) & ....... (7) ........ (8) , nuo siis suoraan meri-sanasta. Osaisko joku jeesiä?
Alkuperäinen kirjoittaja relaatio3:Alkuperäinen kirjoittaja Hali87:Multa puuttuis merestä ..... (5) ........... (11) & ....... (7) ........ (8) , nuo siis suoraan meri-sanasta. Osaisko joku jeesiä?
Ajattele miestä, jolla on punainen pipo.
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja relaatio3:Alkuperäinen kirjoittaja Hali87:Multa puuttuis merestä ..... (5) ........... (11) & ....... (7) ........ (8) , nuo siis suoraan meri-sanasta. Osaisko joku jeesiä?
Ajattele miestä, jolla on punainen pipo.
Jep. Mikä on kostea, punainen ja haisee sillille?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja relaatio3:Mitä ruutua olisi kiinnostusta selvittää?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Taa:Alkuperäinen kirjoittaja relaatio3:Mitä ruutua olisi kiinnostusta selvittää?![]()
äiti ja sää on tyhjimmät
Alkuperäinen kirjoittaja Taa:Alkuperäinen kirjoittaja relaatio3:Mitä ruutua olisi kiinnostusta selvittää?![]()
äiti ja sää on tyhjimmät
Alkuperäinen kirjoittaja Meikä:Alkuperäinen kirjoittaja Taa:Alkuperäinen kirjoittaja relaatio3:Mitä ruutua olisi kiinnostusta selvittää?![]()
äiti ja sää on tyhjimmät
Sama homma, vieläkin puuttuu nainen ...7 ja luonto ..14
Alkuperäinen kirjoittaja Taa:lapsi 5
isoäiti 10
katolinen kirkko 11 ja siitä 8+11
kirjapaino 6
paino 11
Alkuperäinen kirjoittaja vicy:helps... mikä tulee salaman ja kameran väliin itse ruudussa??? mulla raksuttaa vaan tyhjää...
Alkuperäinen kirjoittaja vicy:helps... mikä tulee salaman ja kameran väliin itse ruudussa??? mulla raksuttaa vaan tyhjää...
Alkuperäinen kirjoittaja relaatio3:Alkuperäinen kirjoittaja Taa:lapsi 5
isoäiti 10
kirjapaino 6
paino 11
Kaikki samat puuttuu.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Meikä:Alkuperäinen kirjoittaja relaatio3:Alkuperäinen kirjoittaja Taa:lapsi 5
isoäiti 10
kirjapaino 6
paino 11
Kaikki samat puuttuu.![]()
Katolinen Kirkko -> Sielunmessu -> Unelmien sielunmessu
Alkuperäinen kirjoittaja do dii:Alkuperäinen kirjoittaja vicy:helps... mikä tulee salaman ja kameran väliin itse ruudussa??? mulla raksuttaa vaan tyhjää...
Mikä siinä kamerassa välähtää? Mut mikä se 4-kirjaiminen salamasta on?