Alkuperäinen kirjoittaja heh:mult puuttuu satu, mut on muoti ja peli
kuinkas niihin sit pääsee?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja heh:mult puuttuu satu, mut on muoti ja peli
Alkuperäinen kirjoittaja Taa:Alkuperäinen kirjoittaja heh:mult puuttuu satu, mut on muoti ja peli
kuinkas niihin sit pääsee?
Alkuperäinen kirjoittaja heh:mikä lähtee siitä näkymättömästä lapsesta
Alkuperäinen kirjoittaja heh:Alkuperäinen kirjoittaja heh:mikä lähtee siitä näkymättömästä lapsesta
tajusinkin jo![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Taa:Alkuperäinen kirjoittaja heh:Alkuperäinen kirjoittaja heh:mikä lähtee siitä näkymättömästä lapsesta
tajusinkin jo![]()
Mä en. Valaiskaa tyhmää.
Alkuperäinen kirjoittaja do dii:Haa, näkymätön lapsi, kiitos! Olin jossain välissä jo kuudentena, mutta tiuhaan alkaa nyt tipahdella kun ei kerkii pelaamaan kaiken aikaa. Ja ihan jumissa alan olla myös. Mitä te ootte sinne muotiin saaneet? Kokeillut vaikka mitä. Catwalk ja huippumalli ni siitä vähän etenee![]()
Ni ja kuka tiesi tieokonepelit?
Alkuperäinen kirjoittaja Taa:Mä en vaan pääse sinne muotiin :'(
Alkuperäinen kirjoittaja heh:Alkuperäinen kirjoittaja Taa:Alkuperäinen kirjoittaja heh:Alkuperäinen kirjoittaja heh:mikä lähtee siitä näkymättömästä lapsesta
tajusinkin jo![]()
Mä en. Valaiskaa tyhmää.
sen lapsen nimi
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja heh:Alkuperäinen kirjoittaja Taa:Alkuperäinen kirjoittaja heh:Alkuperäinen kirjoittaja heh:mikä lähtee siitä näkymättömästä lapsesta
tajusinkin jo![]()
Mä en. Valaiskaa tyhmää.
sen lapsen nimi
Mikä se on? Siis se nimi?
Alkuperäinen kirjoittaja do dii:Miksi siellä latinalaisen amerikan ruudussa tulee yksi keltainen laatikko? siihen pitäis tulla kai joku tanssi... kaikki löytämäni latinalaiset oon jo kokeillu ja vähän muutakin.
Alkuperäinen kirjoittaja do dii:Miksi siellä latinalaisen amerikan ruudussa tulee yksi keltainen laatikko? siihen pitäis tulla kai joku tanssi... kaikki löytämäni latinalaiset oon jo kokeillu ja vähän muutakin.
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja do dii:Miksi siellä latinalaisen amerikan ruudussa tulee yksi keltainen laatikko? siihen pitäis tulla kai joku tanssi... kaikki löytämäni latinalaiset oon jo kokeillu ja vähän muutakin.
ne keltaset laatikot on vihjesanoja. niitä on joka kulmaruudussa yks. sit ku kaikki neljä keltasta laatikkoa on arvattu, voi yrittää arvata loppuratkasua (loppuratkaisun arvauksen voi kirjottaa samaan kohtaan ku muutkin arvaukset).
Alkuperäinen kirjoittaja do dii:Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja do dii:Miksi siellä latinalaisen amerikan ruudussa tulee yksi keltainen laatikko? siihen pitäis tulla kai joku tanssi... kaikki löytämäni latinalaiset oon jo kokeillu ja vähän muutakin.
ne keltaset laatikot on vihjesanoja. niitä on joka kulmaruudussa yks. sit ku kaikki neljä keltasta laatikkoa on arvattu, voi yrittää arvata loppuratkasua (loppuratkaisun arvauksen voi kirjottaa samaan kohtaan ku muutkin arvaukset).
Tätä en kyllä tiennyt. Oot sie laatija vai mitä? Kiitos kuitennii![]()