Uusi sanapeli?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja relaatiot 3
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:
maailmasta lähtee se pitkä sana ...8...6 80 ...8 mikä tohokii sit tulee?

Ois pitäny tääkii aika käyttää nukkumiseen :headwall:
koht tarvii taas lähtee juoksemaa :/

se on kirja ja elokuva. Tuli joskus 90-luvulla myös piirrettynä sarjana telkusta..

Alkuperäinen kirjoittaja Taa:
Alkuperäinen kirjoittaja do dii:
Kerro vaikka se peli, saa suoraan kertoa kun ei ole noista tietokonepeleistä hajuakaan. 20 vuotta vanhoista tietäisin jotain :laugh: Ja muuri mulla ei ole vielä auki.

tietokonepelistä luonnollisesti tietokone :D

v*u s*a p*e!!! kokeilin kaikkia 9-kirjaimisia pelejä ja sitten se on tuo :headwall:

metroseksuaalista se lähti ja nyt pääsin afrikkaankii jo :D tokihan noista avatuista ruuduista puuttuu vielä PAAAALJOOON mutta etenemään eri ruutuihin kuitekii pääsin!

Ja miun pitäis olla jo menossa mutta kun ei malttas nyt kun pääs taas vauhtiin :whistle: :ashamed:

metroseksuaalista se lähti ja nyt pääsin afrikkaankii jo :D tokihan noista avatuista ruuduista puuttuu vielä PAAAALJOOON mutta etenemään eri ruutuihin kuitekii pääsin!

Ja miun pitäis olla jo menossa mutta kun ei malttas nyt kun pääs taas vauhtiin :whistle: :ashamed:

Joo, mun piti jatkaa vielä aamu-unia kun nekin jäi kesken. Pidän taukoa nyt. Aika kivasti jo hetken eteni. :)

Afrikka?

Mä taistelen ton meri-ruudun kanssa.

Yhteistyössä