Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Sopuli:^ Amnesty-ruutuun
esim. Ihmisoikeudet -> Tasa-arvo
Alkuperäinen kirjoittaja sopuli:Mulla puuttuu myös monta meri-ruudusta(kin). Merestä lähtee vain aalto, valas, rannikko ja vene.
Alkuperäinen kirjoittaja Taa:Mikä se 7-kirjaiminen sana on, jolla pääsee meri-ruudusta ylöspäin?
Alkuperäinen kirjoittaja kyy:millä edes pääsee jonnekin meriruutuun?
En tiiä minäkään, mä olen mennyt sinne muurin kautta..Alkuperäinen kirjoittaja Taa:Mikä se 7-kirjaiminen sana on, jolla pääsee meri-ruudusta ylöspäin?
Alkuperäinen kirjoittaja sopuli:En tiiä minäkään, mä olen mennyt sinne muurin kautta..Alkuperäinen kirjoittaja Taa:Mikä se 7-kirjaiminen sana on, jolla pääsee meri-ruudusta ylöspäin?
Alkuperäinen kirjoittaja sopuli:^ tokitoki. muurista siis mulla lähtee itkumuuri - itku - itkuvirsi - virsi - laulu
Alkuperäinen kirjoittaja Taa:Alkuperäinen kirjoittaja kyy:millä edes pääsee jonnekin meriruutuun?
Meri-ruutuun pääsee afrikasta ylöspäin tai ohjelmoinnista vasemmalle.
Alkuperäinen kirjoittaja kyy:afrikkaan en oo päässy ja ohjelmointi on hepreaa..
Alkuperäinen kirjoittaja Taa:Alkuperäinen kirjoittaja kyy:afrikkaan en oo päässy ja ohjelmointi on hepreaa..
ohjelmointi-ohjelmointikieli-java-kännykkä
Alkuperäinen kirjoittaja Taa:onko kellään sitä javasta alaspäin 5-kirjaimista?
Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:Alkuperäinen kirjoittaja Taa:onko kellään sitä javasta alaspäin 5-kirjaimista?
Jaava
Alkuperäinen kirjoittaja kyy:kertokaa millä saa meren kautta afrikkaruudun auki? tai mitä tahansa sanoja, jumittaa joka paikka..
Alkuperäinen kirjoittaja Taa:Alkuperäinen kirjoittaja kyy:kertokaa millä saa meren kautta afrikkaruudun auki? tai mitä tahansa sanoja, jumittaa joka paikka..
en oo saanu sitä kautta.
Ja tarkennas vähän, mitä sanoja tarvit. Niitä kun on tässä pelissä yli 500
Alkuperäinen kirjoittaja kyy:Milläs pääsee esim. sää-ruutuun? amnestyn kautta kun se yksi siellä sään vieressä ei myöskään oo auki