V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Minä:Mikä tulee äiti-ruudussa myrkystä alaspäin? entä alku-ruutuun vasemmalle puolelle, sekä toi 11 kirj.?? muita ruutuja en ole saanu auki
Alkuperäinen kirjoittaja Taa:Alkuperäinen kirjoittaja Minä:Mikä tulee äiti-ruudussa myrkystä alaspäin? entä alku-ruutuun vasemmalle puolelle, sekä toi 11 kirj.?? muita ruutuja en ole saanu auki
millä siihen myrkkyyn asti ees pääsee?
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Tää on hirmu vaikea :/
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Tää on hirmu vaikea :/
Alkuperäinen kirjoittaja relaatio3:Vinkkejä: Alusta lähtee myös jotain limaista. Ja lapsesta lähtevä 9+5 on yksi satu/ tarina --------- lapsi...
Alkuperäinen kirjoittaja relaatio3:Taa: ootko lukenut/ katsonut muumeja?
Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:tumasta ja solusta ei sit taas mitää tuukkaa :headwall: <- jos tuota menis vähäsen harrastamaan tässä välissä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:tumasta ja solusta ei sit taas mitää tuukkaa :headwall: <- jos tuota menis vähäsen harrastamaan tässä välissä![]()
Minne tää tulee?
Alkuperäinen kirjoittaja relaatio3:Onko joku päässyt sinne salapoliisi-ruutuun? Naisesta jotenkin?... Apua!
Alkuperäinen kirjoittaja Taa:mitkäs ruudut teillä on auki?
Mulla on tietty se alku, äiti, latinalainen amerikka ja satu.
Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:Alkuperäinen kirjoittaja Taa:mitkäs ruudut teillä on auki?
Mulla on tietty se alku, äiti, latinalainen amerikka ja satu.
satu puuttuumuute samat