Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Taa:botswana- 3+8
kalahari-10
afrikka-9 (alaspäin)
big five-7
leipä-10
apinanleipäpuu-6
apina-7
ja tietysti niistä avautuvia puuttuu, mutta näihin en oo löytäny vastauksia.
Alkuperäinen kirjoittaja relaatio3:Mä olen jo ihan pudonnut kaikesta... Saanko heittää väliutelun vielä peli-ruutuun, että mikä ihme on peli ja harmonikka-välissä tai 7 Henkien kätkemästä?!
Annan vaihdossa jotain jos suinkin löytyy!
Alkuperäinen kirjoittaja relaatio3:Mä olen jo ihan pudonnut kaikesta... Saanko heittää väliutelun vielä peli-ruutuun, että mikä ihme on peli ja harmonikka-välissä tai 7 Henkien kätkemästä?!
Annan vaihdossa jotain jos suinkin löytyy!
Alkuperäinen kirjoittaja Hali87:Ja toi 6-kirjaiminen sanapeli on edelleen hukassa.. vissiin meiltä kaikilta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Hali87:Alkuperäinen kirjoittaja Taa:botswana- 3+8
kalahari-10
afrikka-9 (alaspäin)
big five-7
leipä-10
apinanleipäpuu-6
apina-7
ja tietysti niistä avautuvia puuttuu, mutta näihin en oo löytäny vastauksia.
Toi apina 7 on Cheetah.
Alkuperäinen kirjoittaja Kyy:mikäs siitä cheetahista eteenpäin 7?
Alkuperäinen kirjoittaja Taa:Alkuperäinen kirjoittaja Kyy:mikäs siitä cheetahista eteenpäin 7?
ainakin tarzan tuli siihen
Alkuperäinen kirjoittaja Hali87:hei sori ku pomppaan, mut puutarha-ruudussa, tiiättekö mikä tulee ameliesta ......... (9) , ei siis se näyttelijä, vaan toinen kohta?
Alkuperäinen kirjoittaja Meikä:Alkuperäinen kirjoittaja Hali87:hei sori ku pomppaan, mut puutarha-ruudussa, tiiättekö mikä tulee ameliesta ......... (9) , ei siis se näyttelijä, vaan toinen kohta?
Puuttuu täältäkin. Puutarhasta mulla puuttuu ton toisen Amelien lisäks
Maa ..7
paratiisi ...14
ja puutarhasta vasemmalle ..6
Alkuperäinen kirjoittaja Hali87:Alkuperäinen kirjoittaja Meikä:Alkuperäinen kirjoittaja Hali87:hei sori ku pomppaan, mut puutarha-ruudussa, tiiättekö mikä tulee ameliesta ......... (9) , ei siis se näyttelijä, vaan toinen kohta?
Puuttuu täältäkin. Puutarhasta mulla puuttuu ton toisen Amelien lisäks
Maa ..7
paratiisi ...14
ja puutarhasta vasemmalle ..6
Samat puuttuu, mut puutarhasta vasemmalle, onks sulla harava?