Uusi työ ja vauvahaave? Nyt harmaana...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tosi harmaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tosi harmaa

Vieras
Nyt hyvät neuvot olisi tarpeen....Olen ollut kotiäitinä ja tarkoitus oli lähteä tästä jossain vaiheessa töihin. Olenkin hakenut työpaikkaa, joka olisi minulle todella mieluinen! Nyt tuolta soitettiin ja pyydettiin haastatteluun. Jos tulen valituksi, alkaisi työ loppusyksystä.

Samalla olemme miehen kanssa alkaneet miettiä toista lasta. Minulla vauvakuume on todella kova. Etukäteen puhuttiin, että tämän liuskan jälkeen jättäisin pillerit pois. Mutta mutta...Nyt tuli tuo soitto mahdollisesta työstä, joka on sinällään positiivinen ylläri, mut mites vauvan nyt käy...Miehelle asiassa tuskin on kovin suurta ongelmaa, vauvakuume on minulla vaan niin kova.

Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Käy haastattelussa, ja jossaat työn niin syö pari pilleriliuskaa lisää, ja sit alatte yrittää?

Tuohan se varmaan olisi järkevintä. Haastattelu on vasta syyskuussa, joten sekin tässä harmittaa. Olisi kyllä tosi hyvä tehdä töitä ennen kuin toinen lapsi tulee. Nyt saisi aika huonot äitiyspäivärahat sun muut, jos kodinhoidontuelta suoraan jäisi. Mietin vain, onko "ikävästi" tehty työnantajalle, jos heti on raskaana....

Alkuperäinen kirjoittaja AP:
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Käy haastattelussa, ja jossaat työn niin syö pari pilleriliuskaa lisää, ja sit alatte yrittää?

Tuohan se varmaan olisi järkevintä. Haastattelu on vasta syyskuussa, joten sekin tässä harmittaa. Olisi kyllä tosi hyvä tehdä töitä ennen kuin toinen lapsi tulee. Nyt saisi aika huonot äitiyspäivärahat sun muut, jos kodinhoidontuelta suoraan jäisi. Mietin vain, onko "ikävästi" tehty työnantajalle, jos heti on raskaana....

nii sitte joku muu taas pääsee vuodeksi töihinsiihen sun tilalle, ja sen jälkeen lentää ulos. Jos lapsen haluat nyt, niin ehkä jätät sen työpaikan jollekin toiselle..

Ja voihan olla ettet edes sitä paikkaa saa.