uusimmasta potter leffasta..

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nöppönen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja miero:
ei kai ole vielä olemassa mitään varmaa tietoa. menisikö samalla tavalla joulumarkkinoille kun nuo aiemmatkin

niin mäkin vähän arvelin.. hitto kun pitää odottaa niin kauan. pääsis edes elokuviin jo pahimpaan tuskaan.. :D
 
Miehen veli etsi silloin ensimmäisenä esityspäivänä 13v veljeään ympäri kaupunkia, että olis sen kanssa lähteny klo 15 näytökseen. se pikkuveli tuli 15.15 kotiin. :laugh: NO sitte se isoveikka kävi ostamassa pikkuvelille kypärän (vasta ajanu moottoripyöräkortin), että se pääs sen kyydillä kaupungille. menivät sitten pizzalle ja sitten ilosella mielellä elokuvateatteriin.
"kaksi lippua!"
"Onko teillä varauksia? Ei ole kuin yksi jäljellä?"
:laugh:

Aika kusisesti kävi. :D kaipa ne joku päivä sen vielä pääsevät näkemään.
 
mie kävin kans perjantain kattomassa, ei maltattanu odottaa... :whistle:
ja oli joo hyvä mutta vaisu leffa, ei ollu läheskään niin jännä ku edellinen... tai sit tää feeniksin kilta ja puoliverinen prinssi on kirjanakin "vaisuja" et sit viimesessä kirjassa sattuu ja tapahtuu vaik mitä, mitenhän sitä malttaa odottaa sitä suomennosta :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
Alkuperäinen kirjoittaja Arkadian Ulla:
Alkuperäinen kirjoittaja miero:
mä sen kävin heti ensi-illassa katsomassa. siis silloin perjantaina kun tuli. siis olihan se sairaan hyvä mut silti TODELLA pettymys

Mulle jäi vähän samat fiilikset, ei tullu mitään Waaau- oloa kyllä.

mikä siinä oli pettymys?

musta pettymys oli se kun kirja on tosi hyvä ja pitkä.. mutta tää elokuva kestää noin 2h 20 min, ja siihen ei todellakaan mahdu kaikki olennainen.. asioita on muuteltu paljon ja jätetty pois jne..
 
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
Alkuperäinen kirjoittaja Arkadian Ulla:
Alkuperäinen kirjoittaja miero:
mä sen kävin heti ensi-illassa katsomassa. siis silloin perjantaina kun tuli. siis olihan se sairaan hyvä mut silti TODELLA pettymys

Mulle jäi vähän samat fiilikset, ei tullu mitään Waaau- oloa kyllä.

mikä siinä oli pettymys?

Mäkin olin aika pettynyt, ei ollut samanveroinen kuin aiemmat potter elokuvat ja kirjan tapahtumia ei niin kovin tarkasti oltu otettu mukaan... toki toi kirja oli aika paksu etten ihmettele ettei kaikki mahtunu.
 
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
Alkuperäinen kirjoittaja Arkadian Ulla:
Alkuperäinen kirjoittaja miero:
mä sen kävin heti ensi-illassa katsomassa. siis silloin perjantaina kun tuli. siis olihan se sairaan hyvä mut silti TODELLA pettymys

Mulle jäi vähän samat fiilikset, ei tullu mitään Waaau- oloa kyllä.

mikä siinä oli pettymys?

musta pettymys oli se kun kirja on tosi hyvä ja pitkä.. mutta tää elokuva kestää noin 2h 20 min, ja siihen ei todellakaan mahdu kaikki olennainen.. asioita on muuteltu paljon ja jätetty pois jne..

ok. täytyy siis olla toivottamatta liikoja =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja miero:
mä sen kävin heti ensi-illassa katsomassa. siis silloin perjantaina kun tuli. siis olihan se sairaan hyvä mut silti TODELLA pettymys

Miten voi olla samaan aikaan sairaan hyvä ja TODELLA pettymys? Nuohan täysin vastakkaiset tunteet.
Sama kun kirjoittaisi nähneensä humalaisen juopon joka oli todella selvä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja miero:
mä sen kävin heti ensi-illassa katsomassa. siis silloin perjantaina kun tuli. siis olihan se sairaan hyvä mut silti TODELLA pettymys

Miten voi olla samaan aikaan sairaan hyvä ja TODELLA pettymys? Nuohan täysin vastakkaiset tunteet.
Sama kun kirjoittaisi nähneensä humalaisen juopon joka oli todella selvä.

Saiskos tähän vastauksen???
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja miero:
mä sen kävin heti ensi-illassa katsomassa. siis silloin perjantaina kun tuli. siis olihan se sairaan hyvä mut silti TODELLA pettymys

Miten voi olla samaan aikaan sairaan hyvä ja TODELLA pettymys? Nuohan täysin vastakkaiset tunteet.
Sama kun kirjoittaisi nähneensä humalaisen juopon joka oli todella selvä.

Saiskos tähän vastauksen???

Elokuva on hyvä, mutta jos itsellä on siitä vielä suuremmat odotukset, niin silloinhan se on myös samalla pettymys, jos ei olekaan niin huippuelokuva kuin odotti.
 

Yhteistyössä