Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja miero:ei kai ole vielä olemassa mitään varmaa tietoa. menisikö samalla tavalla joulumarkkinoille kun nuo aiemmatkin
Alkuperäinen kirjoittaja miero:mä sen kävin heti ensi-illassa katsomassa. siis silloin perjantaina kun tuli. siis olihan se sairaan hyvä mut silti TODELLA pettymys
Alkuperäinen kirjoittaja Arkadian Ulla:Alkuperäinen kirjoittaja miero:mä sen kävin heti ensi-illassa katsomassa. siis silloin perjantaina kun tuli. siis olihan se sairaan hyvä mut silti TODELLA pettymys
Mulle jäi vähän samat fiilikset, ei tullu mitään Waaau- oloa kyllä.
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:Alkuperäinen kirjoittaja Arkadian Ulla:Alkuperäinen kirjoittaja miero:mä sen kävin heti ensi-illassa katsomassa. siis silloin perjantaina kun tuli. siis olihan se sairaan hyvä mut silti TODELLA pettymys
Mulle jäi vähän samat fiilikset, ei tullu mitään Waaau- oloa kyllä.
mikä siinä oli pettymys?
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:Alkuperäinen kirjoittaja Arkadian Ulla:Alkuperäinen kirjoittaja miero:mä sen kävin heti ensi-illassa katsomassa. siis silloin perjantaina kun tuli. siis olihan se sairaan hyvä mut silti TODELLA pettymys
Mulle jäi vähän samat fiilikset, ei tullu mitään Waaau- oloa kyllä.
mikä siinä oli pettymys?
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:Alkuperäinen kirjoittaja Arkadian Ulla:Alkuperäinen kirjoittaja miero:mä sen kävin heti ensi-illassa katsomassa. siis silloin perjantaina kun tuli. siis olihan se sairaan hyvä mut silti TODELLA pettymys
Mulle jäi vähän samat fiilikset, ei tullu mitään Waaau- oloa kyllä.
mikä siinä oli pettymys?
musta pettymys oli se kun kirja on tosi hyvä ja pitkä.. mutta tää elokuva kestää noin 2h 20 min, ja siihen ei todellakaan mahdu kaikki olennainen.. asioita on muuteltu paljon ja jätetty pois jne..
Alkuperäinen kirjoittaja miero:mä sen kävin heti ensi-illassa katsomassa. siis silloin perjantaina kun tuli. siis olihan se sairaan hyvä mut silti TODELLA pettymys
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja miero:mä sen kävin heti ensi-illassa katsomassa. siis silloin perjantaina kun tuli. siis olihan se sairaan hyvä mut silti TODELLA pettymys
Miten voi olla samaan aikaan sairaan hyvä ja TODELLA pettymys? Nuohan täysin vastakkaiset tunteet.
Sama kun kirjoittaisi nähneensä humalaisen juopon joka oli todella selvä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja miero:mä sen kävin heti ensi-illassa katsomassa. siis silloin perjantaina kun tuli. siis olihan se sairaan hyvä mut silti TODELLA pettymys
Miten voi olla samaan aikaan sairaan hyvä ja TODELLA pettymys? Nuohan täysin vastakkaiset tunteet.
Sama kun kirjoittaisi nähneensä humalaisen juopon joka oli todella selvä.
Saiskos tähän vastauksen???