!uusperheet!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vv
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
kai mäkin kuulun kans tänne.. :whistle:
mulla on 3 (neljäs tulossa)..miehen kaa 1 yhteinen (toinen tulossa). miehellä ei lapsia ennestään. kaikki lapset asuu meillä.
 
mulla 4, joista 2 edellisestä liitosta, ja toiset 2 nykyisen mieheni kanssa. Yhteiset asuu meillä tietenkin, edellisen liiton lapset asuvat viikon isällään, viikon meillä..
 
Minulla kaksi ja yhteinen tulossa. Miehellä ei lapsia ennestään.
Kaikki asuu meillä.
Meillä ei myöskään ole mitään viikonloppu vapaita tmv lapsista koskaan. Tosin ei tuo ole mua haitaannut tai miestä. Eipä noita ihmeitä ole monella ns ydinperheelläkään...
 
-mulla 3 entisestä (joista kaksi jo muuttanut pois kotoa mutta asuivat myös meidän kanssa)
-4 yhteistä
-miehellä neljä entisestä
-muksuja asuu kotona viel 5 (neljä yhteistä+yksi mun entisestä liitosta)
 

Yhteistyössä