v******* koko ukko s*******

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nukuin eri huoneessa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nukuin eri huoneessa

Vieras
oltiin eilen juhlissa ja alettiin siinä puolenyön aikaan puhumaan, että kohta vois tilata taksi ja lähtee. no ukko sit siinä et tilaa sä koska hän ei tiedä edes tätä osoitetta ja mä sitten tilasin...

... mies oli laulamassa karaokea ja vinkkasin sille, et taksi tulee kohta jolloin isäntäväki (joka myös tiesi aikeistamme lähteä) alkoi siinä et höööh, käskekää se taksi pois ja ette mee .. sillee ihan leikillään. Mies alkoi siinä et no ENHÄN MÄ MUT EUKOL ON NIIN KOVA KIIRE JO KOTIIN ja muuta paskaa...

no, toinen sit ku oltiin siin taksissa ja juttelin kuskin kanssa, jotain kyselin siit ammatista ja ihmettelin kui he nukkuu sikeesti siel peittojen alla joskus niin siihenkin mies vaan et "no aattele ny kylhän sääki voisit nukkuu töissä yöllä, etkö muka heräis jos joku soittas " tms. ja jotenkin niin ivallisella ja ärsyttävän holhoavalla äänellä nuo molemmat jutut ... olis JOSKUS JOSKUS EDES MUN TUKENA JOSSAIN..

Kuka nukkuu, missä peittojen alla?

... no, toinen sit ku oltiin siin taksissa ja juttelin kuskin kanssa, jotain kyselin siit ammatista ja ihmettelin kui he nukkuu sikeesti siel peittojen alla joskus niin...

Yhteistyössä