V***** mä en jaksa täsä adhd arkea

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja liippo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

liippo

Vieras
2lk oleva adhd lapsi, tähän mennessä kouluaamun lähdöistä on sujunut mallikkkaasta kourallinen, siis eka ja toka luokan aikana.

joka aamu on hirvee show.. kun tuo luulee että hän määrää, mä en ymmärrä miten se viitsii ja jaksaa "taistella" sitä vastaan että aikuinen määrää tietyt asiat. vuodesta toiseen aamulähdöt on kamalia. nytkin varmaan joudun kantaa lapsen taksiin!

aamuhölmöilystä meni puhelin takavarikkoon täski päivää,nyt lapsi yrittää kiristää että ei lähe kouluun jos ei saa puhelinta. no luulis sen tietävän että mun kanssa ei tolanne onnistu!

miksi tuo ei millään usko että aikuinen määrää esimerkiksi sen että aamulla lähetään kouluun. nyt se uhkaa lyödä mua ja löikin! kun käskin pukee

no itseasiassa vankilassa on muuhun väestöön verrattuna enempi ihmisiä joilla on hoitamaton adhd. Eli kyllähän se riski on. Mutta lapsella on lääkitys,hoitokontakti ja juuri alkanut toimintaterapia(katsoo nyt sitten että onko siitäkään hyötyä,toivottavasti).

Meillä sama juttu, ja tänä aamuna just kans puhelimesta taistelu! Mä en anna sitä kouuun, mutta silti hän taas yritti. Niinpä, mikähän siinä on että ne ei usko, on niinkuin krooninen uhmaikä! (ja sit muiden mielestä mä annan liian helposti periksi niin se johtuu siitä, tai lapsi ei ole saanut tarpeeksi huomiota -no ei tosiaan olekaan, kun se tarvitsis sitä jatkuvasti ihan koko ajan)

Yhteistyössä