V**n p***ka I**ootti Luupää!!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaja hurmaaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Kinderi:
Mitä opimme tästä? naapureihin ei kannata tutustua muuta kuin 'päivää'-linjalla :laugh:

Joo.
Sasse niin.

Mutta hiukan jopa hymyilytti, ku kotioppäin sapetuslenkiltäni kurvasin, niin ukko siis oli jo pehkissa ja harvinaisen äkkiä ne naapurissaki oli billeet lopahtanee..
Taidan olla ihan pätevä tunnelmanlatistaja suutuspäissäni.

Alkuperäinen kirjoittaja hh:
Alkuperäinen kirjoittaja Ishtar:
Alkuperäinen kirjoittaja JuiceFani:
Mun mielestä ihan selkeetä tekstiä ja kielenkäyttöki kuvaa kyllä tilannetta hyvin. Ymmärrän tilanteen ja pointin ja iteki oisin varmaan aika hiilenä ko tilanteessa. :hug: AP älä puhu ylihuomennakaa vielä ukolle. Tai kuittaile jotain osuvaa. Ja sulle tsemppiä huomiseen tai no nythän on jo perjantai.

No vittu en puhu.
Ja se tietää sen kyllä.

Ja arvatkaas kunka paljon mua huomenna ketuttaa, kun en tätä mustana kirjottanu...
Oisin saanu käskee ton luumun lukee että mitä tääl ootte vastailleet...

Lisää tää sivu kirjanmerkkeihin ja luetuta huomenna sille kotikurpalles. :D

No ei se uskois että min, lämmin hemmin hempee armaansa olen tällasia mjkamas kirjottanu. Mun nikin täällä se tietää kyllä. Että siksees. Helevatun helevattu!

Kirjaudu nyt samoin tein ja tunnusta olevasi sinä, niin johan se luumukin jo alkaa uskoa. :)

Mun mielestä ihan selkeetä tekstiä ja kielenkäyttöki kuvaa kyllä tilannetta hyvin. Ymmärrän tilanteen ja pointin ja iteki oisin varmaan aika hiilenä ko tilanteessa. :hug: AP älä puhu ylihuomennakaa vielä ukolle. Tai kuittaile jotain osuvaa. Ja sulle tsemppiä huomiseen tai no nythän on jo perjantai.

No vittu en puhu.
Ja se tietää sen kyllä.

Ja arvatkaas kunka paljon mua huomenna ketuttaa, kun en tätä mustana kirjottanu...
Oisin saanu käskee ton luumun lukee että mitä tääl ootte vastailleet...

Lisää tää sivu kirjanmerkkeihin ja luetuta huomenna sille kotikurpalles. :D

No ei se uskois että min, lämmin hemmin hempee armaansa olen tällasia mjkamas kirjottanu. Mun nikin täällä se tietää kyllä. Että siksees. Helevatun helevattu!

Kirjaudu nyt samoin tein ja tunnusta olevasi sinä, niin johan se luumukin jo alkaa uskoa. :)

:laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä vielä kuvittelin sieluni silmin, kuinka ap rysäyttää puskan läpi naapuriin kohti kotikurppaansa :D

Ja helevetti kun tossa rajalla on kauhee määrä mäntyjä, ja mää paljain jaloin ryysäsin menemään. Saatanan kipeesti otti miljoona männynkäpyä jalkojen alla. Ja seuraava vastustaja oli rivillinen karviaispuskia piikkeineen.

Että ei varmaan esteet ainakaan hellentäneet mun muutenkin kihiseviä tuntojani rakasta siippaa kohtaan..

*reps ja kops* :laugh: :laugh: :laugh: Siellä on adrenaliinihuuruissa menty.

Alkuperäinen kirjoittaja RitiRalla:
Alkuperäinen kirjoittaja lehmu:
:D
Anteeks :ashamed:
Mä tulistun itte aivan yhtä lailla ja annan tulla täyslaidallisia. Ja sit mua hävettää, koska mun mies ei ikinä kuunaan koskaan milloinkaan olisi noin dorka kuin ap:n ukko.

Ja se, että sinun ukkosi ei voisi olla niin "dorka", tekee ap:n olon varmaan huomattavasti paljon paremmaksi!! :kieh:

Nooh, ei mittää. Kivahan se on ettei muilla oo noin helevetin tyhymää ukkoo.
Good for you.

Ei ku oikeesti. Toi mun siippa on ihan "elävässä elämässä" oikeen mallikelponen iskä/aviomies/perheenelättäjä.
Sen takia se kai si kiehuttaaki niin perkeleesti kun ihan puskasta (kirjaimellisesti) pöllöilee tollai.

Mä tulistun itte aivan yhtä lailla ja annan tulla täyslaidallisia. Ja sit mua hävettää, koska mun mies ei ikinä kuunaan koskaan milloinkaan olisi noin dorka kuin ap:n ukko.

Ja se, että sinun ukkosi ei voisi olla niin "dorka", tekee ap:n olon varmaan huomattavasti paljon paremmaksi!! :kieh:

Good for you.

Ei ku oikeesti. Toi mun siippa on ihan "elävässä elämässä" oikeen mallikelponen iskä/aviomies/perheenelättäjä.
Sen takia se kai si kiehuttaaki niin perkeleesti kun ihan puskasta (kirjaimellisesti) pöllöilee tollai.

Otsikko ip-lehdessä:

Luumupäinen kotikurppa pöllöilee!

Mä en kestä enää :laugh:, pakko painua nukkumaan, ennenkuin herätän oman kurppani...

Nyt alko kiinnostamaan että kukas sit oot, joku tuttuko. Ku mustanaki oisit voinu kirjottaa. Tosin mä oon niin vähä ollu täällä että on tullu hirveesti uusia joista en tiiä mitään.

Mut toi on totta että vitutus ja sen määrä kyllä käy selväksi tekstistä. Ja tosiaan munkin mielestä se ukko oli lapsellinen tai ainaki tosi ajattelematon etkä sä. Että saakin sillä kraka kiristää koko päivän, oikein sille. Paa sä joku väljä ja helppo vaate päälles ja kuittaile ettei oo yhtään kuuma. Kiusa se on pieniki kiusa. :hug:

No olemmää ihan vakiokalustoo täällä.

Mutta arvaa vaan teenkö sille tosissaan oikeen saakelin kireen kravattisolmun ja valkkaan meille paikan oikeen perkeleen ison ikkunan edestä että lämpötila kohoaa mahollisimman korkeelle!
Ja mässytän kermakakkua ja paahtopaistia oikeen urakalla vieressä. Ja kerron tarjoilijalle että "juu-u, kyllä tää miedän iskä ottaa vielä seittemännen kupinkin kavetta!!"

Alkuperäinen kirjoittaja tyrsk:

Good for you.

Otsikko ip-lehdessä:

Mä en kestä enää :laugh:, pakko painua nukkumaan, ennenkuin herätän oman kurppani...

Vois olla juu.
Eikä ois eka kerta kun tän palstan kautta ip-lehteen pääsisin...*vinkvink vaan juu*

Mutta mää meen ny tekeen pari voikkaria viä.
Ennen ku kiskon fleecehuovan korviin ja valmistaudun huomisen puhumattomuuteen.

Vois olla juu.
Eikä ois eka kerta kun tän palstan kautta ip-lehteen pääsisin...*vinkvink vaan juu*

Nyt tytöt tiimarivihot esiin ja arvausleikki käyntiin!!!

Alkuperäinen kirjoittaja tyrsk:

Good for you.

Otsikko ip-lehdessä:

Vois olla juu.

Potkuri85?!!! Pääsi meinaan ip-lehteen aikoinaan tissiketjun johdosta.

Alkuperäinen kirjoittaja vihoton:
Vois olla juu.

Nyt tytöt tiimarivihot esiin ja arvausleikki käyntiin!!!

Onkohan ap panthera leo?

Yhteistyössä