M
mie
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:ensinnäkin jos lapsen isä on ostanut kengät omalle lapsellensa, niin ne kengät on sen lapsen vaikka kasvaisi pois, vai meinaatko että kun annatte lapselle synttärilahjan ja hän ei sillä leiki vanhempana, niin sekin on sitten teijän omaisuutta?! huh huh! ja toiseks sopikaa miehenne kanssa että hän ostaa lapselle tavarat. eli ne on vain isältä, vaikka kuinka olis yhteistalous. lapsen asiat ja tavarat ei sulle oikeastaan yhtään kuulu, lapsi on heidän, ei sinun
Mun mielestä lahja on sellainen mikä on saajansa ikioma sen jälkeen kun se on annettu. Mutta jos ostaa lapselle sängyn, pyörän... niin ei se ole sen lapsen oma sillä tavalla että sais päättää mitä sille tekee sit ku ei enää ite sitä käytä. Kengätkin voi hyvin olla sen omaisuutta joka ne osti. Lapsi käyttää sen aikaa kun niitä tarvii ja aikuinen sit päättää mitä niille tehdään kun käyttäjä ei enää niitä tarvi.
jos lapselle ostetaan jotain niin se on lapsen silloin, se on eri asia kun annetaan lainaan jtn, joka silloin tietysti palautetaan, tässä on yksi ahne ja se olet sinä ap!
Kyllä meillä ainaki kun myin lapsen pinnasängyn, hoitopöydän, vaunut ym, meni rahat mun tilille. Ja nuo ed. mainitut oli tosiaan ostettu lapselle. Mun mielestä ne oli kuitenki mun kun olin ne ostanu. =O