v*tuttaa niiiin pirusti...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei vaan jaksa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ei vaan jaksa

Vieras
mies lähti ryyppää taas.... vaik meidän piti viettää pitkästä aikaa vloppu yhdes... suhde on tosi pahassa tilassa muutenkin ni olis ollut kiva jutella asioista ja keksii ratkaisu... mut ei..heti ku kaverit tuli käymään ni yks kaks oli myös mies hävinyt..ei edes ilmoittanut mihin mene ja milloin tulee ku laitoin viestiä vastas vaan et oon tääl kamun luona ja hyvitän tän sulle!! siis miten pystyy hyvittämään sitä et taas yks lauantai se on jossain muualla ku kotona!!!

en enää jaksa, mut oon myös heikko luonne ...tiedän sen et jos huomen tulee kotiin/ herää ja lässyttelee jotain ni annan sille kaiken anteeks vaik nyt on ihan paska olo...

miks mun pitää olla niin tyhmä ja heikko et annan sen pomputtaa mua miten sattuu... :( en haluais erota mut nyt on kyl viime aikoina mennyt niin huonosti ( mies on joka vloppu jossain) et kohta se on ainoa ratkaisu...

itse olen miettiny samaa. Mut sitten kun menen johki,lähetän viestin että tulen 05.00 enkä vastaa puhelimeen. Nyt meinaan ottaa käytännön että mies pääsee sen 3 kertaa kuukaudessa ja minä vähintään sen kerran kuukaudessa!!

Alkuperäinen kirjoittaja jassåå:
itse olen miettiny samaa. Mut sitten kun menen johki,lähetän viestin että tulen 05.00 enkä vastaa puhelimeen. Nyt meinaan ottaa käytännön että mies pääsee sen 3 kertaa kuukaudessa ja minä vähintään sen kerran kuukaudessa!!
niin sekin on tosi ärsyttävä et ei voi edes laittaa illan aikana viestiä et mis on... joskus miettinyt et tekisin sille ihan samallatavalla et lähtisin vaan ovesta enkä ilmoittais mitään... mut en viiti lasten takia... kaits se pärjäis isomman kans mut pienin vasta 4 kk ni ei viiti jättää toista pulaan...:( ehkä oon liian kiltti ja tossun alla... pitäis saada jostain sitä "kylmyyttää" ja "julmuuttaa" ku näköjään mieheltä löytyy sitä aina lauantaisin..:(

No mies teki nyt ratkaisunsa ja ilmeisesti pysyy päätöksessään; pompottaa sinua mielin määrin. Otahan itseäsi niskasta kiinni ja mieti, miltä kaikelta mukavalta jäät paitsi kun jatkat tätä suhdetta. Alkuun on ikävä mutta etköhän ansaitse parempaa.

Alkuperäinen kirjoittaja leppis:
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1686752

Ei tämä satu olemaan samaa asiaa? Oli niin tai näin, jaksamista!!!

ei o sama tapaus...mut samallainen...:( meil vaan lapset 6 v ja 4 kk... mut on kans miehel alkon kans ongelmii... taitaa sil puhelin olla pääl ja ehkä vastaakin mut en viiti ihan piruttais soittaa..ärsyttää olla aina se joka soittaa ja kyselee mis mennään... mut tiedän myös sen et en pysty ennen nukkuu ku mies tulee kotiin..sen verran huolissani olen..:(

Meidän piti tänään mennä yhdessä meidän kavereiden luo kun mies on ollut omien kavereiden kanssa tarpeeksi, soitan sitten monen tunnin päästä että missä olet niin sanoi että on jo menny sinne minne meidän yhdessä piti, ja UNOHTI että minun pitäs tulla mukaan. Mikä olisi sopiva kosto??? Viikon mykkäkoulu? Tuntuu niin surulliselle. :,(

Yhteistyössä