E
ei vaan jaksa
Vieras
mies lähti ryyppää taas.... vaik meidän piti viettää pitkästä aikaa vloppu yhdes... suhde on tosi pahassa tilassa muutenkin ni olis ollut kiva jutella asioista ja keksii ratkaisu... mut ei..heti ku kaverit tuli käymään ni yks kaks oli myös mies hävinyt..ei edes ilmoittanut mihin mene ja milloin tulee ku laitoin viestiä vastas vaan et oon tääl kamun luona ja hyvitän tän sulle!! siis miten pystyy hyvittämään sitä et taas yks lauantai se on jossain muualla ku kotona!!!
en enää jaksa, mut oon myös heikko luonne ...tiedän sen et jos huomen tulee kotiin/ herää ja lässyttelee jotain ni annan sille kaiken anteeks vaik nyt on ihan paska olo...
miks mun pitää olla niin tyhmä ja heikko et annan sen pomputtaa mua miten sattuu...
en haluais erota mut nyt on kyl viime aikoina mennyt niin huonosti ( mies on joka vloppu jossain) et kohta se on ainoa ratkaisu...
en enää jaksa, mut oon myös heikko luonne ...tiedän sen et jos huomen tulee kotiin/ herää ja lässyttelee jotain ni annan sille kaiken anteeks vaik nyt on ihan paska olo...
miks mun pitää olla niin tyhmä ja heikko et annan sen pomputtaa mua miten sattuu...