V....u mä oon sairas nyt masentaa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja surullinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

surullinen

Vieras
Menin puntarilel ja painan 147.5kg :( Nyt masentaa ei kukaan voi painaa näin paljon....nyt tapahtuu muutos, mutta missä?

Masentaa miksi just minun pitää olla näin läski ja elämä niin hankalaa :( Luulin että olen onnellinen kun kaikki asiat on hyvin, mutta paskat eihän ne ole hyvin jos olen näin sairaalloisen läski....

selviänkö koskaan tästä :(

jos haluat vertaistukea,meillä on tuolla laihdutus-osiossa porukka,kirjoitellaan aloituksessa muita n. -33kg tiputukseen Vol. 2!!!!

tervetuloa sinne,siellä ollaan iloinemme ja suruinemme ja kiloinemme :)

167cm :(

harvoin olen koskaan ollut näin maassa kun nyt järkytyin, olen aina ollut iso ja tiedostanut sen, mutta nyt kyllä iski vasten silmiä...

vertais tuki olis ihan jees....mutta minulla nimellinen sähköposti

Alkuperäinen kirjoittaja surullinen:

harvoin olen koskaan ollut näin maassa kun nyt järkytyin, olen aina ollut iso ja tiedostanut sen, mutta nyt kyllä iski vasten silmiä...

minä puolestani olen 172cm.

laita minulle spostia naapurin_nti@suomi24.fi

Itselläni isku tuli vasten kasvojani helmikuussa.
olin oikeastaan ennen sitä elänyt pumpulissa... :(

joo saitaishan me sekin ja sais sen ohitus leikkauksenkin....mutta onko leikkaus vähän iso operaatia? Ainakin mua pelottaa se vaihtoehto ja siinäkin pitää muuttaa ruokavaliota niin sama kai se on millä sitä alkaa laihduttamaan elämä on pilalla jo nyt ainakin tuntuu siltä.

Minun paino oli tänään 107.7 ja sekin on enemmän kuin mulla koskaan. vielä vähänaikaa sitten painoin 95. Siis alle puoli vuotta. Masentunut olen varmaan muutenkin kun parisuhde on mitä on. Mies kysyikin tässä jokin aika sitten että miksi syön niin paljon karkkia,. vastasin että ei mun elämässä muita iloja ole, niin syönpä sitten karkkia.

Alkuperäinen kirjoittaja masentunut myös:
Minun paino oli tänään 107.7 ja sekin on enemmän kuin mulla koskaan. vielä vähänaikaa sitten painoin 95. Siis alle puoli vuotta. Masentunut olen varmaan muutenkin kun parisuhde on mitä on. Mies kysyikin tässä jokin aika sitten että miksi syön niin paljon karkkia,. vastasin että ei mun elämässä muita iloja ole, niin syönpä sitten karkkia.

mä olen myös mielihyväsyöpöttelijä.
Koitan toistella itselleni ettei mikään maistu niin hyvältä kuin hoikkuus tuntuu.

Alkuperäinen kirjoittaja surullinen:

Minä oon 164cm pitkä ja painan 86kg, tulipa kevyt olo vaikka olen aina pitänyt itseäni älyttömän lihavana ;)

KIITOS!

joo syön siksi karkkia ja herkkuja koska ne on hyviä ja tässä ollaan jo ongelmassa,....miksi tuollaisia on edes keksitty kun ne tuo ongelman. mutta olisin onnellinen jos painaisin edes sen huomat 100kg......mutta kun siihenkin on niiiiiiiin pitkä matka :(

Yhteistyössä