M
mammanpojun vaimo
Vieras
Anoppi vihaa minua (on vihannut kaikkia ainokaisensa tyttöystäviä ennemminkin), puhuu itse keksimiänsä haukkumisjuttuja minusta miehelle ja sukulaisille ja lapsista ym huolimatta toivoo, että poikansa jättäisi minut. En ole anopin kanssa missään tekemisissä, mutta minua loukkaa että mies tapaa häntä kahvilassa ja puhuu puhelimessa, ja silloin juttelevat normaalisti kaikesta muusta paitsi meidän perheestä. Ymmärrän kyllä että äiti on miehelle tärkeä ihminen, mutta koen että tällaisella menettelyllä mies osoittaa hyväksyvänsä että anoppi saa kohdella minua huonosti. Minun mielestäni meidän pitäisi perheenä olla yhdessä, minua loukkaa ettei mies ole moksiskaan esim. siitä kun anoppi väitti tietävänsä ettei poikansa ole lastemme oikea isä. Anoppi soittaa miehelle päivisin töihin, ei ikinä kotiin, joten kyseessä on mielestäni tietynlaista minun selän takana vehkeilyä.
En tarvitse nyt mielipiteitänne miehestäni nynnerönä mammanpoikana vaan kaipaisin seuraavasta mielipiteitänne; vaadinko kohtuuttomia jos haluan että tästä lähtien miehen "salatapaamiset" anopin kanssa on loputtava? Joko yhteydenpito kokonaan poikki tai sitten anopin on hyväksyttävä että me olemme perhe? Mitä itse tekisit tällaisessa tilanteessa? Kiitos!
En tarvitse nyt mielipiteitänne miehestäni nynnerönä mammanpoikana vaan kaipaisin seuraavasta mielipiteitänne; vaadinko kohtuuttomia jos haluan että tästä lähtien miehen "salatapaamiset" anopin kanssa on loputtava? Joko yhteydenpito kokonaan poikki tai sitten anopin on hyväksyttävä että me olemme perhe? Mitä itse tekisit tällaisessa tilanteessa? Kiitos!