Vaadinko kohtuuttomia? (anoppiin liittyen)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mammanpojun vaimo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mammanpojun vaimo

Vieras
Anoppi vihaa minua (on vihannut kaikkia ainokaisensa tyttöystäviä ennemminkin), puhuu itse keksimiänsä haukkumisjuttuja minusta miehelle ja sukulaisille ja lapsista ym huolimatta toivoo, että poikansa jättäisi minut. En ole anopin kanssa missään tekemisissä, mutta minua loukkaa että mies tapaa häntä kahvilassa ja puhuu puhelimessa, ja silloin juttelevat normaalisti kaikesta muusta paitsi meidän perheestä. Ymmärrän kyllä että äiti on miehelle tärkeä ihminen, mutta koen että tällaisella menettelyllä mies osoittaa hyväksyvänsä että anoppi saa kohdella minua huonosti. Minun mielestäni meidän pitäisi perheenä olla yhdessä, minua loukkaa ettei mies ole moksiskaan esim. siitä kun anoppi väitti tietävänsä ettei poikansa ole lastemme oikea isä. Anoppi soittaa miehelle päivisin töihin, ei ikinä kotiin, joten kyseessä on mielestäni tietynlaista minun selän takana vehkeilyä.

En tarvitse nyt mielipiteitänne miehestäni nynnerönä mammanpoikana vaan kaipaisin seuraavasta mielipiteitänne; vaadinko kohtuuttomia jos haluan että tästä lähtien miehen "salatapaamiset" anopin kanssa on loputtava? Joko yhteydenpito kokonaan poikki tai sitten anopin on hyväksyttävä että me olemme perhe? Mitä itse tekisit tällaisessa tilanteessa? Kiitos!

No minä taas antaisin miehen tavata äitiään, mutta lasten mieliä en päästäisi mokomaa noita-akkaa myrkyttämään. Ei olisi lapsia kohtaan oikein että mummo epäilee ettei he ole isänsä lapsia, tai että mummo parjaisi lapsille heidän äitiään.

miksei mis saisi tavata äitiään ilman sinua? ymmärrän kyllä että vituttaa tommonen jos anoppi puhuu susta sontaa yms, mutta silti on kohtuutonta estää miestä tapaamasta äitiään ilman sinua :snotty:

Kyllä mä ehkä kallistuisin sille kannalle, että jos ette anopille perheenä kelpaa niin ei sitten ollenkaan. Meillä vähän samanlainen tilanne mutta mies on jo oppinut sanomaan äidilleen vastaan. Tuo miehen oppiminen vaati kyllä sen, että pistin hänet valitsemaan joko minut tai äitinsä...

No mun mielestä et voi estää miestä tapaamasta anoppia, mutta ei sen pitäisi tehdä sitä salaa sinulta. Eikä sen TARVITSE tehdä sitä salaa sinulta, jos sinä et sitä kiellä.

Voit uskoa, että miehesi ei voi koko sydämestään rakastaa äitiään, vaan pelkää ainoastaan menettävänsä äidin kokonaan, sen irvikuvan, mikä hänellä äidistä on. Älä sinä uhkaa sillä, että hän menettää sinut, vaan ole hänen vierellään vuorenvarmasti.

Jutelkaa miehen kanssa, että miltä miehestä tuntuu, kun äiti puhuu sinusta sillätavalla. Veikkaan, että ei hyvältä.

Kyllä minä sanoisin miehelle että PERKELE tuo homma loppuu nyt!Todellakin mies osoittaa tuossa ettei välitä sun tunteista ollenkaan!Ja lapsia en antais moisen mummon tavata! Anopin olis nyt syytä mennä itseensä!

Ja anopille on tehtävä tiettäväksi, että lapsia vahingoittaa heidän äitinsä haukkuminen ja mustamaalaaminen ja jos se ei lopu, ei lapsia pidä päästää hänen vaikutuspiiriinsä. Mieskin varmasti sen ymmärtää.

Se on samanlainen akka kuin munkin anoppi, jatkuvasti puhelimessa poikansa kanssa..saattaa soittaa montakin kertaa päivässä, kokoajan pitäisi siellä olla jne. mutta oma ukko oli matkalla 4päivää niin kysyi mieheltä että onko isästä kuulunut mitään kun hänelle ei ole..siis häh?eikö se oikeasti voi omalle miehelleen soittaa, mut mun miehelle voi jatkuvasti ja kaikki asiat pitäisi tietää..hänen mielestään olen täys paska jonka vikaa on jos jotain ongelmaa vähänkin on jne.Ei roiku tyttärissään näin pahasti...kauheasti aina painottaa että hän on äiti, hänen pitää saada tietää asiat jne.ja minun pitää olla hiljaa..varmaan jotenkin vaikea kestää että hän ei olekkaan pojalle ainoa nainen, ja kun lapsiakin on saatu tehtyä..Hän väittää että minä olen hänestä mustasukkainen yms..hehhe..taitaa itse olla kun ei saa poikaa ihan kaikkeen, vaikka liikaa tuo mies hyppääkin sitten anopin pillin mukaan.

No tuskin teidän anopit kuitenkaan on teillä n. 2-3 x kuussa koko viikonlopun.. Meillä näin, kun auttaa miehen lasten kuskaamisesssa.. Mies ei kauheasti uskalla äidilleen vastaan sanoa, siksi näin.. Kerran jo sanoi asiasta, mutta anoppi unohti sen samantein, eli oli yhden kerran pois ja sit taas alkoi sama rumba, ärsyttää..

Alkuperäinen kirjoittaja mustasukkainen?:
Se on samanlainen akka kuin munkin anoppi, jatkuvasti puhelimessa poikansa kanssa..saattaa soittaa montakin kertaa päivässä, kokoajan pitäisi siellä olla jne. mutta oma ukko oli matkalla 4päivää niin kysyi mieheltä että onko isästä kuulunut mitään kun hänelle ei ole..siis häh?eikö se oikeasti voi omalle miehelleen soittaa, mut mun miehelle voi jatkuvasti ja kaikki asiat pitäisi tietää..hänen mielestään olen täys paska jonka vikaa on jos jotain ongelmaa vähänkin on jne.Ei roiku tyttärissään näin pahasti...kauheasti aina painottaa että hän on äiti, hänen pitää saada tietää asiat jne.ja minun pitää olla hiljaa..varmaan jotenkin vaikea kestää että hän ei olekkaan pojalle ainoa nainen, ja kun lapsiakin on saatu tehtyä..Hän väittää että minä olen hänestä mustasukkainen yms..hehhe..taitaa itse olla kun ei saa poikaa ihan kaikkeen, vaikka liikaa tuo mies hyppääkin sitten anopin pillin mukaan.

täysin sama täällä

Kiitoksia mielipiteistänne ja "kiva" kuulla että kohtalotovereitakin löytyy!

Netti on siitä hyvä että täällä tietää saavansa rehellisiä mielipiteitä, minulla kun kaverit tuppaa olemaan sellaisia että, vähän kärjistetysti, jos heille sanoo vaikka että "olen ajatellut alkaa pukeutumaan kolme numeroa liian pieniin vaatteisiin" niin kaikki on vaan että "hyvä idea" eikä kukaan sano rehellistä mielipidettään.

Mun mielestä miehes pitää tehä selväks että pahaa ei susta saa puhua.ELi he voi tavata ja jutella mutta ei ikäviä asioista susta eikä perheestä.

Mä en viittis tava ees tuollaista ihmistä,mutta käsitän että äiti on äiti aina.Musta olis kaameeta jos tulevaisuudessa joku nainen kieltäis mun poikaa tapaamasta mua.... :/

Mulla on hankala anoppi,ollaan kuin öljy ja vesi.Ollaan uusperhe ja tietty ne "omat" lapset on niin ihania,mutta mun lapset on kaameita eikä osaa olla ihmisiks.
AIna puhumassa ja pyytämässä ja juoksevat joka paikkaan..

Oon antanut lapsille luvan käydä siellä jos haluavat ja ite minimiin kyläilyt.KOitan sietää pakolliset kuviot,mutta jos mulla aihetta sanomiseen,sanon sen miehelle ja hänen selvitettävä asia äitinsä kanssa.

Tä on meillä ollut tosi vaikeeta,sillä äiti ja poika eivät ole sillälailla koskaan ennen keskustelleet.

Olenpa anopille huutanut kerran että nyt suu kiinni!!
Hän nimittäin meni väliin kun isä kasvatti poikaansa,poika kiukuttteli mammalassa kun tietää että kaikki siellä saa.Isä sanoi ettei tipu ja mamma siihen väliin huutamaan että annetaan nyt,ja haetaan nyt...

Mulla pamahti ja huusin että sä et mee isän ja lapsen väliin et ikinä!!
Lähti anoppi kun singottu toiseen huoneeseen.Koitin selittää jälkeenpäin asiaa,että lapselle vahingollista käytöstä tuo.
Tiiä tajusko vai ei.

Tästä syystä mä en käy pahemmin kylässä ees siellä,mut mun puolesta miehellä ja lapsilla on oikeus jos haluavat.
Mutta mua ei tarvii mustamaalata samoin sulla sama tilanne.TEe selväks että sinä olet kielletty puheenaihe ja miehes pitää siitä kiinni.

VOimia!! :hug: