Vähän me ollaan pimeitä miehen kanssa :D:D:D:D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nadia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Nadia

Aktiivinen jäsen
20.02.2005
3 616
0
36

Äskettäin meidän oveen koputettiin. Mentiin molemmat ihan paniikkiin ja hiljnneltiin vehkeitä ja oltiin jo kaivamassa rautaputkea kaapista :D

Sit mä tuumasin et, nyt on jollekkin sattunu jtn, poliisit on takuulla ovella. Äkkiä molemmat ovelle ihan paineessa.

No siellä seisoo joku 15-vuotias poika kaljalootan kanssa ja kysyy peteä :D
Oli sit erehtynyt ovesta :laugh:

Mut puolustus, et meillä ei käy IKINÄ ketään ja ollaan asuttu vasta 4kk täällä eikä tunneta ketään :saint:

Kyllä säikäytti poika enemmän kun uskokaan :laugh:

Ei kai tohon mitään syytä tarvii olla. Mä oon just tollanen jos soi ovikello outoon aikaan enkä tiedä ketään kuka ois tulossa. Mieskin vähän aina säpsähtää mut menee kuitenki aukasee oven.. En sentään rautaputkea etsimässä oo :D

Ei meillä sellasta syytä ole...
Tai no yleensä edellisellä paikkakunnalla se joka oli ovella oli joku mun veljen ajamassa kolarissa kuolleiden nuorten ystävä/sukulainen, joka halusi välttämättä et veljeni suku kärsii. Siksi rautaputki.
Ja samasta syystä pelkään et poliisit ovella, on liian monesti olleet kertomassa jtn ikävää asiaa :ashamed:

Luurakoja meillä ei ole, just siivosin kaapit joulunalla ja ketään ei löytynyt :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja Selvitysmies:
Poika tais säikähtää enemmän. Rautakutonen kun kuitenkin vilkkui jostain kulman takaa peilin kautta: "Ette ikinä usko miten himmeetä porukaa tuolla oli, kun äsken erehdyin ovesta..."

Just samaa mietittiin et kohta hirvee teinilauma ovella vastassa :D

Alkuperäinen kirjoittaja Nadia:
Tai no yleensä edellisellä paikkakunnalla se joka oli ovella oli joku mun veljen ajamassa kolarissa kuolleiden nuorten ystävä/sukulainen, joka halusi välttämättä et veljeni suku kärsii. Siksi rautaputki.
Ja samasta syystä pelkään et poliisit ovella, on liian monesti olleet kertomassa jtn ikävää asiaa :ashamed:

Luurakoja meillä ei ole, just siivosin kaapit joulunalla ja ketään ei löytynyt :saint:

Just, eli vanhat muistot elävät mielessä. Toivottavasti pääsette kohti valoisampaa aikaa ja tietenkin kannattaa hankkia varmuusketju ja turvalukko.

Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja Nadia:

Just, eli vanhat muistot elävät mielessä. Toivottavasti pääsette kohti valoisampaa aikaa ja tietenkin kannattaa hankkia varmuusketju ja turvalukko.

Voit uskoa, että meille ON hankittu sellaiset, mut siitä välistäkin mahtii melko iso pamppu tumahtaan. Nimimerkillä nokka paskana. :ashamed:

Kyllä mullakin aina sydän hyppää kurkkuun, jos ovikello soi...:D Tällä kylällä ei asu ketään, jonka "pitäisi" meillä käydä ja muut yleensä ilmoittaa tulostansa. Lisäks pari kertaa on tullut ovelle riehujia, eka naapuri ihan sekopäänä tuli valittaan meidän koirasta ja toisella kerralla keskellä yötä joku nuori kossi kavereidensa kanssa tuli "selvittelemään välejä" mieheni kanssa, vaikka mies ei ollut hänelle mitään tehnyt, ei edes tuntenut tyyppiä...huhuja oli kylällä liikkunut ja siitä tämä jätkä oli pillastunut ja meinasi käydä miehen kimppuun, mies oli ensin ihan pihalla ja pyyteli sitten anteeksi kovasti, saivat sovinnon aikaiseksi, mutta sellanen pelko jäi ainakin minulle...:ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja mutsi:
Kyllä mullakin aina sydän hyppää kurkkuun, jos ovikello soi...:D Tällä kylällä ei asu ketään, jonka "pitäisi" meillä käydä ja muut yleensä ilmoittaa tulostansa. Lisäks pari kertaa on tullut ovelle riehujia, eka naapuri ihan sekopäänä tuli valittaan meidän koirasta ja toisella kerralla keskellä yötä joku nuori kossi kavereidensa kanssa tuli "selvittelemään välejä" mieheni kanssa, vaikka mies ei ollut hänelle mitään tehnyt, ei edes tuntenut tyyppiä...huhuja oli kylällä liikkunut ja siitä tämä jätkä oli pillastunut ja meinasi käydä miehen kimppuun, mies oli ensin ihan pihalla ja pyyteli sitten anteeksi kovasti, saivat sovinnon aikaiseksi, mutta sellanen pelko jäi ainakin minulle...:ashamed:

Kuulostaa et asutte meidän ex-kotipaikkakunnalla :ashamed:

Kun kylällä puhutaan, niin sehän on totta ja sehän selvitetään sit vaikka keskellä yötä :headwall:

Yhteistyössä