Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja plääh:jätät viikon shoppailut ja viet mummon vaikka vambola sipelgasiin, luulis sen verta sullakin järkee olevan että tuolla sun ostosmanialla voisit maksaa mummosi vaikka hotelliin virossa asumaan loppu iäksi
Mikä se on ja miten mä hänet kerro vien jos hän ei osaa edes kävellä?Miksi pitää elää hotelissa jos hänellä on oma iso asunto,etkö tajua että ongelma on että hän on liian yksinäinen,masentunut,ketään ei ole joka huolehdi hänestä,mutta hei te jotka ajattelette että mä tänne mummo,niin mä olisin tuonut mielelläni koska olisin pystynyt auta jos olisin lähellä häntä,mutta ei hän edes suostu itse kun hän halua että hän tulee haudattu pojan ja aviomiehen kans ihan lähellä ja sekin hän tiilasi jo itselle etukäteen
elä revi mummoa sen kotoa, sen kotimaasta jos se ei halua. otat googlen vaikkapa käyttöön ja etsit yksityisiä vanhainkoteja tai kunnallisia virosta, esim tuo vambola. tuolla mainitulla hintaa ehkäpä 300? kuussa voisin heittää