Vai ei rouva Beckhamia haittaa vaikka vatsa vähän roikkuukin

Mun mielestä keltainen lehdistö vois pikkuhiljaa lakata kirjoittamasta ylös ihan kaikkea mitä Victoria, Britney tai Paris sanovat.
Ihan sama koskee tätä kotimaankin keltaista lehdistöä, viimeksi eilen näin lööpin : Helena Ahti-Hallberg lihoi 10 kiloa. Siis voi vittu mikä uutinen.

Ihme, jos ei haittaa. Sain Victoriasta kyllä aivan eri vaikutelman ja myös aika huonon kuvan, kun katsoin kerran hänestä tehdyn dokumentin. Oli niin täynnä itseään ja pikkutarkka ulkonäöstään. Toisaalta positiivista, jos hän nyt on tullut vihdoin järkiinsä ja kaikki elämä ei pyöri vaan hänen napansa ympärillä ja muutamat roikkuvat vatsanahat eivät häntä enää haittaa..

Alkuperäinen kirjoittaja Siideri:
Ihme, jos ei haittaa. Sain Viktoriasta kyllä aivan eri vaikutelman ja myös aika huonon kuvan, kun katsoin kerran hänestä tehdyn dokumentin. Oli niin täynnä itseään ja pikkutarkka ulkonäöstään. Toisaalta positiivista, jos hän nyt on tullut vihdoin järkiinsä ja kaikki elämä ei pyöri vaan hänen napansa ympärillä ja muutamat roikkuvat vatsanahat eivät häntä enää haittaa..

Mua kiinnostais että mistähän kohtaa sen rouvan vatsa mahtaa roikkua :laugh:

joskus on ollu kuvia kun se on ollu bikineissä ja sen vatsanahka roikkuu. ihan normaalia kun on ollu monesti iso maha. ei se että on noin laiha tarkoita etteikö se vatsa voi roikkua,tai nahka. tuollaisilla hoikilla se näkyykin selvemmin kun normipainosilta ei roikkuvaa nahaa vatsassa oikein edes huomaa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no jos sillä on löysää nahkaa niinkun mulla mutta ei kiloja? ei niitä vaatteiden päälle näy.

Peesi. Mulla ihan sama juttu, ei todellakaan näy vaatteiden läpi ja näytän hyvin hoikalta, mutta ootas kun istun niin hyh. :/

Alkuperäinen kirjoittaja nedra:
Oli muuten tuossa uutisessa mielenkiintoinen yksityiskohta..Tytär Brooklyn.. :whistle:

Mä jäin kans tuijottaa tätä, mut ei auta kun kohauttaa hartioita: ei paljoo kiinnosta.

Mut missä se maha oli. Nimim. kolmen lapsen äiti feat maha

Alkuperäinen kirjoittaja Huvikummun iv:
Mun mielestä keltainen lehdistö vois pikkuhiljaa lakata kirjoittamasta ylös ihan kaikkea mitä Victoria, Britney tai Paris sanovat.
Ihan sama koskee tätä kotimaankin keltaista lehdistöä, viimeksi eilen näin lööpin : Helena Ahti-Hallberg lihoi 10 kiloa. Siis voi vittu mikä uutinen.

:laugh: :laugh: :laugh: justiinsa näin.

Yhteistyössä