Heissan!
Nuo helokkiöljykapselit on kielletty multa niiden vaikutuksen takia eli kun "kehottavat" elimistöä tuottamaan hormonia. Mielialat on kuin Särkänniemen korkkiruuvissa. Miesraukka on aivan hukassa kun ei oikein tiedä mitä mulle uskaltaa sanoa ja mitä ei :ashamed: Tiedän, ettei toinen tarkoita mitään pahaa, mutta jotenkin saan asiat käännettyä nurinpäin ja tottahan vedän sitten herneet nenään, kuten esim. torstaina. Kun mies oli saanut perjantain ruuat tehtyä ja pojan kanssa meinasivat kiusata mua (kuten niillä on tapana tehdä säännöllisen epäsäännöllisesti ja mie tykkään siitä ) niin hermostuin aivan älyttömästi. Painuin parvekkeelle yksin ja hyvä etten ruvennu märisemään siellä. Mies oli sitten laittanu pojan sänkyyn sillä välin, ettei mun tarvi kireiden hermojeni kanssa. Ja mitä mie tein, kiukuttelin vaan enkä voinu edes vettä viedä pojalle, kun mies alkoi syömään vaan toinen joutu hyppimään kesken syönnin vaikkei mulla ollu mitään tärkeää tekemistä sillon :headwall: |O Hetken päästä mieli oli jo aivan eri ja toki pyysin anteeksi, mutta ärsyttää aivan suunnattomasti oma käyttäytymiseni toista kohtaan. Onneksi noita kiukkukohtauksia ei tuu niin mahottomasti, alakuloa kyllä on mutta tuollasia ilkeitä ja itsekkäitä olotiloja ei niin usein, ei tosin tarvis tulla yhtään ja yritänkin muistutella itseäni, ettei tää mun oloni ole kenenkään vika!
Onneksi on ystäviä jotka jaksaa kuunnella ja joille voin puhua asioista ja tuntemuksista, yrittävät ymmärtää parhaansa mukaan mutta tietenkään eivät täysin voi kun eivät ole kokeneet tätä mitä mie. Siksi ehkä tunnen tarvetta purkaa tänne, jos joku edes ymmärtäis ja jaksais jutella :snotty: